Моделювання маркетингової стратегії страхової  компанії

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Сучасний розвиток українського страхового ринку загострив конкуренцію між страховими компаніями, про що свідчать дослідження та викликало необхідність застосування маркетингу, як основного інструменту для залучення клієнтів та утримання конкурентної позиції. Використання маркетингової стратегії надає учасникам ринку можливості адаптації в умовах невизначеності та досягнення планових показників діяльності в довгостроковій перспективі. Сучасні страхові компанії України для успішного конкурування в складних ринкових умовах мають постійно шукати нові шляхи та методи підвищення власної конкурентоспроможності, що викликає потребу в розробці стратегічних планів страхового маркетингу.
Опис
Ключові слова
страхова компанія, маркетингова стратегія, моделювання
Бібліографічний опис
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та з добувачів-учасників 74-ї звітної конференції Одеського національного університет у імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (Одеса, 25–27 квітня 2018 р.). – Одеса: Фенікс, 2018.
DOI
ORCID:
УДК