Оцінювальні характеристики політичних слоганів (на прикладі виборчої кампанії 2015 р.)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Актуальність нашого дослідження полягає в тому, що таке явище як слоган існує як засіб привертання уваги, як вагомий впливовий елемент політичної реклами. Від асоціативного навантаження політичного слогану не в останню чергу залежить і ефективність усієї політичної кампанії, тому виявлення актуальних асоціативних домінант та аксіосистемних характеристик слогану значно підвищать відомості про впливові складники цього феномену для подальшого ефективного конструювання зазначених констант. Об’єктом роботи стала політична реклама, предметом – асоціативне та емоційне навантаження політичних слоганів. Джерельною базою стали 50 слоганів політичної реклами, котра функціонувала в Україні восени 2015 року в період виборчого процесу депутатів Верховної Ради, міських та сільських рад України. Метою роботи є дослідити оцінювальний та асоціативний потенціал політичних слоганів, спираючись на результати експериментальних досліджень. Для досягнення мети108 потрібно розв’язати низку завдань: 1) розглянути специфічні риси політичної комунікації та політичної реклами; 2) дослідити особливості, функції та різновиди слоганів як основного компонента рекламної кампанії; 3) розглянути негативні емоції як підґрунтя маніпулювання свідомістю реципієнта, а саме емоцію страху; 4) провести оцінювання за шкалою Ч. Осгуда й вільний асоціативний експеримент, де стимулом виступає політичний слоган.
Опис
Ключові слова
політична реклама, політичні слогани, реклама
Бібліографічний опис
Філологічні студії
DOI
ORCID:
УДК