Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/13792
Назва: Ukrainian business media in the context of “power - large capital” relations
Автори: Brusylovska, Olha I.
Бібліографічний опис: Kreowanie przestrzeni spolecznej w cyfrowym swiecie. Wplyw mediow na rzeczywistosc polityczna oraz funkcjonowanie ruchow spolecznych i religijnych w Polsce i Europie Srodkowo-Wschodniej / Red. nauk. M. Lyszczarz, S.M. Marcinkiewicz, M. Sokolowski. – Torun: Wyd. Adam Marszalek, 2014
Дата публікації: 2014
Ключові слова: Ukrainian
business media
oligarchic capitalism
Короткий огляд (реферат): Dangerous system of “power - large capital” relations is constructed in Ukraine, which admitted to form oligarchic capitalism without the control of society. The presidency of Leonid Kuchma generated the “time of oligarchs”. Famous economist Anders Åslund prognoses: future development of Ukraine will be most interesting condemnation to the board of the oligarchs. In the exploration task enters to explore position of business mass-media about the influence of large business on the development of modern Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/13792
Розташовується у зібраннях:Статті та доповіді ФМВПС

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ukrainian business media .doc37 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.