Конституційні основи правової бази рекламної діяльності в україні

Ескіз
Дата
2007
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Стаття присвячена аналізу формування і становлення законодавчої І бази в сфері рекламної діяльності в Україні. Автор наголошує на тому, шо забезпечити найбільш оптимальні механізми захисту законних праві інтересів людини і громадянина має передусім право.
Опис
Ключові слова
реклама, рекламна діяльність, інформація, право на інформацію, недобросовісна реклама, недобросовісна конкуренція, політична реклама, права споживачів, правове регулювання
Бібліографічний опис
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління = Market economy: modern management theory and practice
DOI
ORCID:
УДК