Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1324
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯроцька, Галина-
dc.contributor.authorФедосєєва, Олена-
dc.date.accessioned2011-05-31T11:23:05Z-
dc.date.available2011-05-31T11:23:05Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationДОКСА : Збiрник наукових праць з фiлософiї та фiлологiїuk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1324-
dc.descriptionДОКСА : Збiрник наукових праць з фiлософiї та фiлологiї / Коллект. автор ; редкол.: Верников, М. М. ; редкол.: [та iн.],кол.авт. Одеська гуманiтарна традицiя ; укр. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2008.uk
dc.description.abstractГумористична реклама посідає значне місце в усіх ЗМІ. Згідно з дослід- женнями Майкла Вайнбергера та Гарлана Споттса, в США вона складає близько 30 % від об’єму всієї американської реклами. Приблизно така ж ситуація складається й в Україні. Це може свідчити тільки про одне – про її дієвість. Однак цю дієвість неможна розуміти абсолютно. Різноманітні рекламні дослідження показали, що гумор доречний тільки в певних ситуаціях та тільки для певних аудиторій. Як тільки „певність” порушується, гумористична реклама починає приносити небажані, а в деяких випадках й просто знищуючі для товарної марки результати.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОдеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk
dc.relation.ispartofseries;віп. 13, С. 176-184-
dc.subjectПРАГМАЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗuk
dc.subjectгумор в рекламіuk
dc.titleПРАГМАЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ГУМОРУ В РЕКЛАМІuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Δόξα / Докса. Збірник наукових праць з філософії та філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
176-184+.pdf234.7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.