Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1324
Назва: ПРАГМАЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ГУМОРУ В РЕКЛАМІ
Автори: Яроцька, Галина
Федосєєва, Олена
Бібліографічний опис: ДОКСА : Збiрник наукових праць з фiлософiї та фiлологiї
Дата публікації: 2008
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Ключові слова: ПРАГМАЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ
гумор в рекламі
Серія/номер: ;віп. 13, С. 176-184
Короткий огляд (реферат): Гумористична реклама посідає значне місце в усіх ЗМІ. Згідно з дослід- женнями Майкла Вайнбергера та Гарлана Споттса, в США вона складає близько 30 % від об’єму всієї американської реклами. Приблизно така ж ситуація складається й в Україні. Це може свідчити тільки про одне – про її дієвість. Однак цю дієвість неможна розуміти абсолютно. Різноманітні рекламні дослідження показали, що гумор доречний тільки в певних ситуаціях та тільки для певних аудиторій. Як тільки „певність” порушується, гумористична реклама починає приносити небажані, а в деяких випадках й просто знищуючі для товарної марки результати.
Опис: ДОКСА : Збiрник наукових праць з фiлософiї та фiлологiї / Коллект. автор ; редкол.: Верников, М. М. ; редкол.: [та iн.],кол.авт. Одеська гуманiтарна традицiя ; укр. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2008.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1324
Розташовується у зібраннях:Δόξα / Докса. Збірник наукових праць з філософії та філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176-184+.pdf234.7 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.