Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1324
Название: ПРАГМАЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ГУМОРУ В РЕКЛАМІ
Авторы: Яроцька, Галина
Федосєєва, Олена
Библиографическое описание: ДОКСА : Збiрник наукових праць з фiлософiї та фiлологiї
Дата публикации: 2008
Издательство: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Ключевые слова: ПРАГМАЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ
гумор в рекламі
Серия/номер: ;віп. 13, С. 176-184
Краткий осмотр (реферат): Гумористична реклама посідає значне місце в усіх ЗМІ. Згідно з дослід- женнями Майкла Вайнбергера та Гарлана Споттса, в США вона складає близько 30 % від об’єму всієї американської реклами. Приблизно така ж ситуація складається й в Україні. Це може свідчити тільки про одне – про її дієвість. Однак цю дієвість неможна розуміти абсолютно. Різноманітні рекламні дослідження показали, що гумор доречний тільки в певних ситуаціях та тільки для певних аудиторій. Як тільки „певність” порушується, гумористична реклама починає приносити небажані, а в деяких випадках й просто знищуючі для товарної марки результати.
Описание: ДОКСА : Збiрник наукових праць з фiлософiї та фiлологiї / Коллект. автор ; редкол.: Верников, М. М. ; редкол.: [та iн.],кол.авт. Одеська гуманiтарна традицiя ; укр. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2008.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1324
Располагается в коллекциях:Δόξα / Докса. Збірник наукових праць з філософії та філології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
176-184+.pdf234.7 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.