Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1324
Title: ПРАГМАЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ГУМОРУ В РЕКЛАМІ
Authors: Яроцька, Галина
Федосєєва, Олена
Citation: ДОКСА : Збiрник наукових праць з фiлософiї та фiлологiї
Issue Date: 2008
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: ПРАГМАЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ
гумор в рекламі
Series/Report no.: ;віп. 13, С. 176-184
Abstract: Гумористична реклама посідає значне місце в усіх ЗМІ. Згідно з дослід- женнями Майкла Вайнбергера та Гарлана Споттса, в США вона складає близько 30 % від об’єму всієї американської реклами. Приблизно така ж ситуація складається й в Україні. Це може свідчити тільки про одне – про її дієвість. Однак цю дієвість неможна розуміти абсолютно. Різноманітні рекламні дослідження показали, що гумор доречний тільки в певних ситуаціях та тільки для певних аудиторій. Як тільки „певність” порушується, гумористична реклама починає приносити небажані, а в деяких випадках й просто знищуючі для товарної марки результати.
Description: ДОКСА : Збiрник наукових праць з фiлософiї та фiлологiї / Коллект. автор ; редкол.: Верников, М. М. ; редкол.: [та iн.],кол.авт. Одеська гуманiтарна традицiя ; укр. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2008.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1324
Appears in Collections:Δόξα / Докса. Збірник наукових праць з філософії та філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
176-184+.pdf234.7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.