Використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Актуальність роботи викликана ситуацією на сході України і необхідністю швидкого та якісного навчання питанням безпеки життєдіяльності. Запропоновано авторську методику багаторівневого практичного тренінгу, який визначається як пов’язане із життям інтенсивне навчання із практичним відпрацюванням певних умінь та навичок викладачами та студентами у навчальному закладі та за його межами. Наводиться досвід використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів. Автор дає визначення поняття «культура безпечної життєдіяльності». Доводиться ефективність запропонованого методичного підходу у викладанні питань безпеки та його подальше використання у вищих навчальних закладах України.
Актуальность работы вызвана ситуацией на востоке Украины и необходимостью быстрого и качественного обучения вопросам безопасности жизнедеятельности. Предложена авторская методика многоуровневого практического тренинга, который определяется как связанное с жизнью интенсивное обучение с практической отработкой определенных умений и навыков преподавателями и студентами в учебном заведении и за его пределами. Приводится пример использования многоуровневых практических тренингов для формирования культуры безопасной жизнедеятельности студентов. Автор дает определение понятия «культура безопасности жизнедеятельности». Доказывается эффективность предложенного методического подхода в преподавании вопросам безопасности и его дальнейшее использование в высших учебных заведениях Украины.
Relevance of the work caused by the situation in the east of Ukraine and the need for fast and high-quality training on safety. The author's technique is suggested of multilevel practical training, which is defined as connected with the life of intensive training with practical working of certain abilities and skills of teachers and students in school and beyond. It’s given an example of the usage of multi-level practical training to form a culture of safe life and activity of students. The author gives a definition of «culture of safe life and activity». It is proved the effectiveness of the proposed methodological approach in teaching safety issues and its further usage in higher educational institutions of Ukraine.
Опис
Ключові слова
культура безпечної життєдіяльності, багаторівневий практичний тренінг, нормативні дисципліни з безпеки, культура безопасной жизнедеятельности, многоуровневый практический тренинг, нормативные дисциплины по безопасности, culture of safe life and activity, multi-level practical training, regulatory discipline on safety
Бібліографічний опис
Освітологічний дискурс.
DOI
ORCID:
УДК