Співвідношення змістового та візуального центрів у зовнішній соціальній рекламі (на матеріалі соціальної реклами м. Одеси)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2008
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Найкращий cпoci6 презентації сощальної реклами - зовнішня реклама. На радіо i телебаченні, за даними досліджень, соціальну рекламу розміщувати неефективно. «Зовнiшня реклама „існуе більш природно“, ніж інші види реклами: вони ніби втручаються в життя людини та порушують загальний зміст повідомлення» [4, 248]. Зовнішня реклама існує в одиничних екземплярах, i це її контрастно виокремлює. Вона не претендує на обов’язковість сприйняття, тому люди більш лояльно ставляться до неї. З лояльності легше зароджується цікавість. Крім того, зміст зовнішньої реклами є лаконічним i його можна зрозуміти одразу.
Опис
Ключові слова
соціальна реклама, зміст зовнішньої реклами
Бібліографічний опис
Діалог: медіа-студії: зб. наук. праць
DOI
ORCID:
УДК