Засоби мовленневого впливу в політичному дискурсі (на материалі передвиборних кампаній 2004-2007 років)

Ескіз
Дата
2007
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Поняття впливу останнім часом широко використовується як провідна категорія нової галузі мовознавчої науки - сугестивної лінгвістики. Фахівці виокремлюють різні типи впливу, наслідком яких є завжди зміна поведінки реципієнта - незалежно від того, експліцитний чи імпліцитний вплив здійснено. Для передвиборної пропаганди основний інтерес становить той різновид впливу, що прийнято називати сугестією, або навіванням.
Опис
Ключові слова
політичний дискурс, засоби мовленнєвого впливу, передвиборні кампанії, сугестивна лінгвістика
Бібліографічний опис
Діалог: медіа-студії : зб. наук. праць
DOI
ORCID:
УДК