Образ адресата в театральній періодиці Одеси початку ХХ століття
Вантажиться...
Дата
2005
Автори
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Установка на читача є дуже важливою загальнотекстовою категорією, «оскільки будь-який текст ЗМІ утримує у собі звернену систему усіх ланок комунікативного ланцюга і автор при його створенні свідомо або підсвідомо враховує фактор адресата, тобто орієнтується на певну групу читачів». Історик журналістики Б. Єсин зазначає, що «аудиторна, читацька обумовленість друку — особлива обумовленість.
Опис
Ключові слова
образ адресата, театральна періодика Одеси
Бібліографічний опис
Діалог: медіа-студії : зб. наук. праць