Невербальні складники політичної комунікації (виборча кампанія 2004 року у висвітлені ЗМІ)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2005
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Українська політична комунікація, існуючи в культурному просторі, повною мірою демонструє загальні тенденції сучасного світосприйняття, серед яких одними з провідних є візуалізація та текстуалізація. Аналізуючи рекламні коди, У. Еко зазначає: «словесний регістр використовують здебільшого для прив’язки повідомлення, тому що візуальний образ часто стає двозначним і може витлумачуватися по-різному».
Опис
Ключові слова
політична комунікація, візуалізація, текстуалізація, політична комунікація
Бібліографічний опис
Діалог: медіа-студії : зб. наук. праць
DOI
ORCID:
УДК