Локалізація “поліфонічної техніки” в новелі як чинник її модернізації (В. Стефаник, М. Коцюбинський)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2002
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
М. Фуко у вивченні проблеми автора зосереджував увагу на предметі, тобто наслідкові його творчої роботи (що, а не “хто”!), оскільки саме цей “результат” є тим раціональним зерном, буттям, якого прагне автор. Самого ж автора він розглядав як принцип “повної єдності письма/стилю”. Адже письмо/стиль є водночас формою художньої діяльності і| наслідком його “режисури” в противагу “протагонізму” в епоху ейдетичної поетики. Таким чином слово прагне “ізоляції і відособлення” в тексті, внаслідок чого втрачає безпосередні зв’язки з реальним світом і, як вважає М. Бахтін, переходить у формальнотворчий аспект функціонування.
Опис
Ключові слова
Стефаник В., Коцюбинський М., “поліфонічна техніка”
Бібліографічний опис
Проблеми сучасного літературознавства = The problems of contemporary literary studies
DOI
ORCID:
УДК