Влияние корпоративной социальной ответственности на имидж предприятия

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В статье рассмотрена категория «имидж предприятия» и влияние позитивного имиджа на деятельность современной организации. Изучена сущность категории «корпоративная социальная ответственность» и её роль при формировании позитивного образа компании в сознании стейкхолдеров. Рассмотрены виды программ корпоративной социальной ответственности, которые влияют на внешний и внутренний имидж. Приведены рекомендации, касающиеся формирования позитивного имиджа на основе корпоративной социальной ответственности.
У статті розглянуто категорію «імідж підприємства» та вплив позитивного іміджу на діяльність сучасної організації. Було вивчено сутність категорії «корпоративна соціальна відповідальність» та її роль при формуванні позитивного образу компанії у свідомості стейкхолдерів. Розглянуті види програм корпоративної соціальної відповідальності, які впливають на внутрішній та зовнішній імідж. Наведені рекомендації, що стосуються формування позитивного іміджу на засадах корпоративної соціальної відповідальності.
The purpose of the article is determining the impact of corporate social responsibility on the formation of the enterprise’s positive image. During the investigation the chronological, comparative and statistical methods were used. The essence of corporate social responsibility and its positive effect in the form of a high indicator of the image were analyzed. The impact of CSR’s programs on the formation of a positive relationship between the company and stakeholders was identified. The materials of the article could be used by representatives of business, government and civil society. The effect of implementing a socially responsible policy is manifested in creating a positive image, improving business reputation, establishing strong ties with stakeholders. But it should be remembered that corporate social responsibility is focused on the future, and the funds that were spent by the enterprise will return only afterwards, but in an increase volume.
Опис
Ключові слова
корпоративная социальная ответственность (КСО), стейкхолдеры, имидж предприятия, менеджмент, социальная ответственность бизнеса (СОБ), позитивный имидж, программы корпоративной социальной ответственности, внутренний имидж, внешний имидж, корпоративна соціальна відповідальність (КСВ), стейкхолдери, імідж підприємства, менеджмент, соціальна відповідальність бізнесу (СВБ), позитивний імідж, програми корпоративної соціальної відповідальності, внутрішній імідж, зовнішній імідж, corporate social responsibility (CSR), stakeholders, company’s image, management, positive image, corporate social responsibility’s program, internal image, external image
Бібліографічний опис
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління = Market economy: modern management theory and practice
DOI
ORCID:
УДК