Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/11710
Назва: | Использование браузерной компьютерной деловой игры в обучении студентов маркетингу |
Автори: | Дюков, Валерий Павлович Дюков, Валерій Павлович Diukov, Valerii P. |
Бібліографічний опис: | Матеріали 72-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, 29 листопада – 1 грудня 2017 року, м. Одеса. Секція: Економічних і правових наук: збірник / ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса: Фенікс, 2017. |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Одеський національний університет імені І. І. Мечникова |
Ключові слова: | активные методы обучения компьютерные деловые игры дисциплины маркетингового цикла бизнес-симуляторы |
Короткий огляд (реферат): | Непременным условием эффективного обучения в современной высшей школе является обязательное использование в учебном процессе активных методов обучения и, в первую очередь, компьютерных деловых игр (КДИ). Они обеспечивают освоение студентами необходимых для практической деятельности навыков и умений, формирование стратегического мышления, получение опыта командной работы и принятия решений в стрессовых ситуациях. Особенно важно использование КДИ в дисциплинах маркетингового цикла. С их помощью студенты могут в условиях, приближенных к реальной экономике, побывать в роли руководителя компании и непосредственно принимать стратегические и тактические управленческие решения без риска нанести реальный ущерб действующей фирме. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/11710 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та доповіді ЕПФ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
145-148.pdf | 206.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.