Методи прогнозування кон’юнктури ринку продукції АПК

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Найбільш важливим і основним елементом вивчення і дослідження кон’юнктури будь-якого товарного ринку є її прогноз. Під прогнозуванням розуміють наукове обґрунтування і визначення можливої як якісної, так і кількісної зміни стану досліджуваних об’єктів і явищ у майбутньому, а також альтернативних шляхів і термінів їх досягнення. Вивчення кон’юнктури минулого і дійсного проводиться головним чином лише для того, щоб правильно визначити перспективи її подальшого розвитку.
Опис
Ключові слова
товарний ринок, кон’юнктурне прогнозування, АПК, ринкові процеси та чинники
Бібліографічний опис
Матеріали 72-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, 29 листопада – 1 грудня 2017 року, м. Одеса. Секція: Економічних і правових наук: збірник / ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса: Фенікс, 2017.
DOI
ORCID:
УДК