Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/11709
Title: Методи прогнозування кон’юнктури ринку продукції АПК
Authors: Андрейченко, Андрій Вадимович
Andreichenko, Andrei V.
Citation: Матеріали 72-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, 29 листопада – 1 грудня 2017 року, м. Одеса. Секція: Економічних і правових наук: збірник / ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса: Фенікс, 2017.
Issue Date: 2017
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: товарний ринок
кон’юнктурне прогнозування
АПК
ринкові процеси та чинники
Abstract: Найбільш важливим і основним елементом вивчення і дослідження кон’юнктури будь-якого товарного ринку є її прогноз. Під прогнозуванням розуміють наукове обґрунтування і визначення можливої як якісної, так і кількісної зміни стану досліджуваних об’єктів і явищ у майбутньому, а також альтернативних шляхів і термінів їх досягнення. Вивчення кон’юнктури минулого і дійсного проводиться головним чином лише для того, щоб правильно визначити перспективи її подальшого розвитку.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/11709
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
143-145.pdf201.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.