Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/11423
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДем'янчук, Марина Афанасіївна-
dc.contributor.authorГуржий, Катерина Сергіївна-
dc.contributor.authorDemianchuk, Maryna A.-
dc.contributor.authorДемьянчук, Марина Афанасьевна-
dc.date.accessioned2017-11-20T09:46:07Z-
dc.date.available2017-11-20T09:46:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб'єктів господарювання: сучасний стан та перспективи : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 16-17 травня 2017 року / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Навч.-наук. ін-т інформ. та соц. технол. [та ін.] . – Одеса : Бондаренко М.О., 2017 . – 293 с.uk
dc.identifier.isbn978-617-7424-45-0-
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/11423-
dc.description.abstractВ умовах постійного змінення потреб споживача, технологій та конкурентного середовища підприємство зацікавлено в ефективному управлінні своєю маркетинговою діяльністю. У сучасних умовах важливо зрозуміти саму концепцію методичного підходу до створення маркетингової стратегії підприємства, що повинно виявлятися в погляді з майбутнього на сьогоднішні ресурси підприємства, а не в екстраполяції його поточного стану та внутрішніх обмежень на наступний період.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectполітика підприємстваuk
dc.titleАналіз маркетингової політики підприємства (на прикладі ПАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»)uk
Appears in Collections:Статті та доповіді ФПСР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
92-94+.pdf59.68 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.