Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/11423
Назва: Аналіз маркетингової політики підприємства (на прикладі ПАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»)
Автори: Дем'янчук, Марина Афанасіївна
Гуржий, Катерина Сергіївна
Demianchuk, Maryna A.
Демьянчук, Марина Афанасьевна
Бібліографічний опис: Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб'єктів господарювання: сучасний стан та перспективи : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 16-17 травня 2017 року / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Навч.-наук. ін-т інформ. та соц. технол. [та ін.] . – Одеса : Бондаренко М.О., 2017 . – 293 с.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: аналіз
маркетинг
політика підприємства
Короткий огляд (реферат): В умовах постійного змінення потреб споживача, технологій та конкурентного середовища підприємство зацікавлено в ефективному управлінні своєю маркетинговою діяльністю. У сучасних умовах важливо зрозуміти саму концепцію методичного підходу до створення маркетингової стратегії підприємства, що повинно виявлятися в погляді з майбутнього на сьогоднішні ресурси підприємства, а не в екстраполяції його поточного стану та внутрішніх обмежень на наступний період.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/11423
ISBN: 978-617-7424-45-0
Розташовується у зібраннях:Статті та доповіді ФПСР

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
92-94+.pdf59.68 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.