Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/11423
Title: Аналіз маркетингової політики підприємства (на прикладі ПАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»)
Authors: Дем'янчук, Марина Афанасіївна
Гуржий, Катерина Сергіївна
Demianchuk, Maryna A.
Демьянчук, Марина Афанасьевна
Citation: Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб'єктів господарювання: сучасний стан та перспективи : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 16-17 травня 2017 року / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Навч.-наук. ін-т інформ. та соц. технол. [та ін.] . – Одеса : Бондаренко М.О., 2017 . – 293 с.
Issue Date: 2017
Keywords: аналіз
маркетинг
політика підприємства
Abstract: В умовах постійного змінення потреб споживача, технологій та конкурентного середовища підприємство зацікавлено в ефективному управлінні своєю маркетинговою діяльністю. У сучасних умовах важливо зрозуміти саму концепцію методичного підходу до створення маркетингової стратегії підприємства, що повинно виявлятися в погляді з майбутнього на сьогоднішні ресурси підприємства, а не в екстраполяції його поточного стану та внутрішніх обмежень на наступний період.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/11423
ISBN: 978-617-7424-45-0
Appears in Collections:Статті та доповіді ФПСР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
92-94+.pdf59.68 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.