Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/11160
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВалькова, Катерина Геннадіївна-
dc.contributor.authorВалькова, Екатерина Геннадьевна-
dc.contributor.authorValkova, Kateryna H.-
dc.date.accessioned2017-10-25T09:05:18Z-
dc.date.available2017-10-25T09:05:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДіалог: Медіа-студії: збірник наукових працьuk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/11160-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню американської реклами 30-х років, відтворено ї Іллєю Ільфом та Євгеном Петровим у подорожніх нарисах «Одноповерхова Америка». Особливий акцент зроблено на аналізі реклами вздовж автомобільних доріг, а також на сприйнятті американських рекламних пов ідомлень представниками іншої культури.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию американской рекламы 30-х годов, воссозданной Ильей Ильфом и Евгением Петровым в путевых очерках «Одно этажная Америка». Особый акцент сделан на анализе рекламы вдоль автомобильных дорог, а также на восприятии американских рекламных сообщений представителями иной культуры.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the investigation of American advertising of 30s., recreated by Illya Ilf and Yevgeny Petrov in travel essays «One-level America». Particular emphasis is placed on the analysis of advertising along highways, as well as on the perception of American advertising messages representatives of other cultures.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОдеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk
dc.relation.ispartofseries;Вип. 17.-
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectсвідомістьuk
dc.subjectпідсвідомістьuk
dc.subjectвпливuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectархетипuk
dc.subjectобразuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectАмерикаuk
dc.subjectІлля Ільф та Євген Петровuk
dc.subjectсознаниеuk
dc.subjectсознаниеuk
dc.subjectвлияниеuk
dc.subjectэффективностьuk
dc.subjectсоциальная рекламаuk
dc.subjectИлья Ильф и Евгений Петровuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectconsciousnessuk
dc.subjectsubconsciousnessuk
dc.subjectimpactuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectarchetypeuk
dc.subjectimageuk
dc.subjectsocial advertisinguk
dc.subjectAmericauk
dc.subjectIlya Ilf and Yevgeny Petrovuk
dc.titleКоммуникативные особенности американской рекламы 30-х годов в восприятии советских публицистов (по материалам путевых очерков Ильи Ильфа и Евгения Петрова «Одноэтажная Америка»)uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Діалог: Медіа-студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
коммуникативные особенности.pdf140.75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.