Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/11145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГвоздій, Свiтлана Петрiвна-
dc.contributor.authorGvozdii, Svitlana P.-
dc.contributor.authorГвоздий, Светлана Петровна-
dc.date.accessioned2017-10-24T11:38:58Z-
dc.date.available2017-10-24T11:38:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНауковий вісник МНУ імені В . О . Сухомлинськогоuk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/11145-
dc.description.abstractУ статті розглядається особистісно-ціннісний компонент культури безпечної життєдіяльності студентів, показники та способи діагностики. До прямих показників означеного компонента відносять особисті цінності, життєву стійкість, толерантність до невизначеності, прийняття ризику; агресивність та ворожість використовуються як зворотні. Автором аналізується кожний показник, пропонуються адаптовані для студентів класичного університету методики їх діагностики. Підкреслюється, що чітке уявлення про компоненти культури безпечної життєдіяльності та їх регламентовані показники дадуть можливість корекції та удосконалення методики формування культури безпечної життєдіяльності в студентів класичних університетів.uk
dc.description.abstractThe article deals with personal-evaluative component of the student’s safe life and activity culture, performance and diagnostic methods. The direct indicators specified component includes personal values, the vital resistance, tolerance of uncertainty, assumption of risk; aggression and hostility are used as the reverse. The author analyzes each indicator, offers tailored to students of classical university methods of their diagnosis. It is emphasized that a clear understanding of the safe life and activity culture components and regulated indicators will enable the correction and improvement of methods of its formation at students of classical university.uk
dc.description.abstractВ статье рассматривается личностно-ценностный компонент культуры безопасной жизнедеятельности студентов, показатели и способы диагностики. К прямым показателям указанного компонента относят личные ценности, жизненную стойкость, толерантность к неопределенности, принятие риска; агрессивность и враждебность используются как обратные. Автором анализируется каждый показатель, предлагаются адаптированные для студентов классического университета методики их диагностики. Подчеркивается, что четкое представление о компонентах культуры безопасной жизнедеятельности и их регламентированные показатели дадут возможность коррекции и совершенствования методики формирования культуры безопасной жизнедеятельности у студентов классических университетов.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;№ 3(54).-
dc.subjectкультура безпечної життєдіяльностіuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectтолерантність до невизначеностіuk
dc.subjectжиттєстійкістьuk
dc.subjectагресивністьuk
dc.subjectворожістьuk
dc.subjectризикuk
dc.subjectculture of safe life and activityuk
dc.subjectvaluesuk
dc.subjecttolerance of uncertaintyuk
dc.subjectvital resistanceuk
dc.subjectaggressionuk
dc.subjecthostilityuk
dc.subjectriskuk
dc.subjectкультура безопасной жизнедеятельностиuk
dc.subjectценностиuk
dc.subjectтолерантность к неопределенностиuk
dc.subjectжизнестойкостьuk
dc.subjectагрессивностьuk
dc.subjectвраждебностьuk
dc.subjectрискuk
dc.titleДіагностика особистісно-ціннісного компонента культури безпечної життєдіяльності студентів класичних університетівuk
dc.title.alternativeDiagnostics of personal-evaluative component of safe life and activity culture of classical university studentsuk
dc.title.alternativeДиагностика личностно-ценностного компонента культуры безопасной жизнедеятельности студентов классических университетовuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Статті та доповіді БФ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.