Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/11016
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПожарицкая, Елена Александровна-
dc.contributor.authorПожарицька, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorPozharytska, ОІепа О.-
dc.date.accessioned2017-10-11T09:04:16Z-
dc.date.available2017-10-11T09:04:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМова: Науково-теоретичний часопис з мовознавстваuk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/11016-
dc.description.abstractНастоящее исследование посвящено проблеме фанфикшн как жанру дигитальной литературы и его основным характеристикам. Цель работы — выявление сходств и различий лингвальной репрезентации речевого портрета главных героев в фанфике и в тексте-каноне. Дополнительным заданием исследования является определение степени свободы викрайтера в описании таких персонажей. Привлекая современные методы когнитивной лингвистики, нарратологии и анализа текста и опираясь на традиционные синтаксические теории, исследователь делает вывод о том, что, кроме интерактивности, гипермедийности, мультимодальности, процессуальности и связанности с другими текстами того же типа, дигитальной литературе присущи такие характеристики как людичность и имитативность. Результаты работы показывают, что все эти характеристики свойственны фанфикшн, где они находят отражение на уровне интегрального сотрудничества авторского читателя, в сюжете и языке произведения. Самый демократический жанр литературы, фанфикшн ограничен текстом канона в терминах как художественных образов, так и речевых портретов персонажей, на самом глубоком уровне синтаксиса включительно.uk
dc.description.abstractНаступне дослідження присвячене проблемі фанфікшн як жанру дігітальної літератури і його основних характеристик. Мета роботи — виокремити схожості і відмінності в лінгвальній репрезентації мовленнєвих портретів головних героїв у фанфіках і канонічних текстах. Додатковим завданням дослідження є визначення ступеню свободи фікрайтера в описі таких персонажів. Залучаючи сучасні методи когнітивної лінгвістики, нарратології і аналізу тексту і спираючись на традиційні синтаксичні теорії, автор стверджує, що, окрім інтерактивності, гіпермедійності, мультимодальності, процесуальності та зв'язанності з іншими текстами того ж типу, дигітальній літературі притаманні такі характеристики як людичність та імітативність. Результати дослідницької роботи надають можливість зробити висновок про те, що всі ці характеристики властиві фанфікшн, де вони знаходять відображення на рівні інтегральної співпраці авторського читача та в сюжеті і мові твору. Найдемократичніший жанр літератури, фанфікшн є обмеженим канонічним текстом в термінах як художніх образів, так і мовленнєвих портретів персонажів, на найглибшому рівні синтаксису включно.uk
dc.description.abstractThe present investigation is dedicated to the problem of fa+iction as a genre of digital literature and its basic characteristics. The objective of the paper is to single out similarities and differences in the lingual representation of the main characters’ speech portraits in fa+ics and canon-texts. As a side task of the investigation we mean to determine the degree officwriter’s freedom in portraying such characters. Employing the cutting-edge methods of cognitive linguistics, narratology and text analysis and grounding on traditional syntactic theories, the author argues that besides being interactive, hypermediatic, multimodal, processual and interwoven with other texts of the same type, digital literature boasts such characteristics as ludative nature and imitativity. The results of the investigation prove all of them to be intrinsic to fa+iction where they find rdlection on the level of author-reader integrative collaboration as well as in the plot and language of the work offiction. The most democratic genre offiction, fa+iction is still restricted by the canon-text in terms of both creative images and characters’ speech portraits, the deepest level of syntax inclusive.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherОдеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk
dc.relation.ispartofseries;Вип. 27-
dc.subjectдигитальная литератураuk
dc.subjectфанфикшнuk
dc.subjectлюдичностьuk
dc.subjectимитативностьuk
dc.subjectречевой портретuk
dc.subjectсинтаксисuk
dc.subjectдигітальна літератураuk
dc.subjectфанфікшнuk
dc.subjectлюдичністьuk
dc.subjectімітативністьuk
dc.subjectмовленнєвий портретuk
dc.subjectсинтаксисuk
dc.subjectdigital literatureuk
dc.subjectfanfictionuk
dc.subjectludative natureuk
dc.subjectimitativityuk
dc.subjectspeech portraituk
dc.subjectsyntaxuk
dc.titleКанон и фанфикшн сквозь призму когнитивно-синтаксического подходаuk
dc.title.alternativeКанон i фанфікшн крізь призму когнітивно-синтаксичного підходуuk
dc.title.alternativeCanon and fanfiction through the prism of cognitive-and-syntactic approachuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Мова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39-44.pdf226.04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.