Асоціативні характеристики ключових слів комерційної реклами

Ескіз
Дата
2015
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Життя сучасного суспільства вже неможливо уявити без реклами. Вже багато століть вона є постійною супутницею людини і змінюється разом з нею. Роль реклами в сучасному суспільстві вже давно не обмежується ані рамками комерційних комунікацій, ані навіть усієї ринкової діяльності. Значення реклами зростає практично в усіх галузях економіки та громадського життя. Реклама розглядається багатьма вченими (розробки В. Зірки, І. Викентьєва, І. Гольхмана, Н. Добробабенко, О. Зелінської, Т. Ковалевської ). Розглядають рекламу і як явище, що впливає на свідомість і поведінку окремого індивіда та суспільства в цілому.
Опис
Ключові слова
асоціативні характеристики, ключові слова, комерційна реклама
Бібліографічний опис
Філологічні студії
DOI
ORCID:
УДК