Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10758
Title: Асоціативні характеристики ключових слів комерційної реклами
Authors: Самойленко, Катерина
Citation: Філологічні студії
Issue Date: 2015
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
metadata.dc.contributor.advisor: Ковалевська, Tетяна Юріївна
Keywords: асоціативні характеристики
ключові слова
комерційна реклама
Series/Report no.: ;Вип. 6.
Abstract: Життя сучасного суспільства вже неможливо уявити без реклами. Вже багато століть вона є постійною супутницею людини і змінюється разом з нею. Роль реклами в сучасному суспільстві вже давно не обмежується ані рамками комерційних комунікацій, ані навіть усієї ринкової діяльності. Значення реклами зростає практично в усіх галузях економіки та громадського життя. Реклама розглядається багатьма вченими (розробки В. Зірки, І. Викентьєва, І. Гольхмана, Н. Добробабенко, О. Зелінської, Т. Ковалевської ). Розглядають рекламу і як явище, що впливає на свідомість і поведінку окремого індивіда та суспільства в цілому.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10758
Appears in Collections:Філологічні студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
129-133.pdf370.46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.