Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКасім, Галина Юріївнаuk
dc.contributor.advisorКасим, Галина Юрьевнаru
dc.contributor.advisorKasim, Halyna Yu.en
dc.contributor.authorРаснюк, Віра-
dc.date.accessioned2017-09-01T06:19:20Z-
dc.date.available2017-09-01T06:19:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФілологічні студіїuk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10757-
dc.description.abstractВласні назви у лексичній системі мови, на думку Ю.О. Карпенка, переважають над апелятивами, тому різні аспекти їх практичного аналізу ще довго не будуть вичерпані. Зокрема це стосується ергонімів. Як відомо, цей термін було введено Н. Подольською: ергонім – назва ділового об’єднання людей, зокрема спілки, організації, закладу, корпорації, підприємства тощо [9, 166]. Денотати ергонімів, як випливає з цього визначення, досить різноманітні. Вивчення зазначеного типу власних назв є актуальним і через їхню швидку оновлюваність, і завдяки їхній мотиваційній та функціональній специфіці.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОдеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk
dc.relation.ispartofseries;Вип. 6.-
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectструктураuk
dc.subjectсучасні ергонімиuk
dc.subjectмагазиниuk
dc.titleОсобливості мотивації та структури сучасних ергонімів (на матеріалі назв магазинів м. Одеси)uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Філологічні студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
126-129.pdf365.8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.