Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10757
Назва: Особливості мотивації та структури сучасних ергонімів (на матеріалі назв магазинів м. Одеси)
Автори: Раснюк, Віра
Бібліографічний опис: Філологічні студії
Дата публікації: 2015
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Науковий керівник: Касім, Галина Юріївна
Касим, Галина Юрьевна
Kasim, Halyna Yu.
Ключові слова: мотивація
структура
сучасні ергоніми
магазини
Серія/номер: ;Вип. 6.
Короткий огляд (реферат): Власні назви у лексичній системі мови, на думку Ю.О. Карпенка, переважають над апелятивами, тому різні аспекти їх практичного аналізу ще довго не будуть вичерпані. Зокрема це стосується ергонімів. Як відомо, цей термін було введено Н. Подольською: ергонім – назва ділового об’єднання людей, зокрема спілки, організації, закладу, корпорації, підприємства тощо [9, 166]. Денотати ергонімів, як випливає з цього визначення, досить різноманітні. Вивчення зазначеного типу власних назв є актуальним і через їхню швидку оновлюваність, і завдяки їхній мотиваційній та функціональній специфіці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10757
Розташовується у зібраннях:Філологічні студії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126-129.pdf365.8 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.