Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10757
Название: Особливості мотивації та структури сучасних ергонімів (на матеріалі назв магазинів м. Одеси)
Авторы: Раснюк, Віра
Библиографическое описание: Філологічні студії
Дата публикации: 2015
Издательство: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Научный руководитель: Касім, Галина Юріївна
Касим, Галина Юрьевна
Kasim, Halyna Yu.
Ключевые слова: мотивація
структура
сучасні ергоніми
магазини
Серия/номер: ;Вип. 6.
Краткий осмотр (реферат): Власні назви у лексичній системі мови, на думку Ю.О. Карпенка, переважають над апелятивами, тому різні аспекти їх практичного аналізу ще довго не будуть вичерпані. Зокрема це стосується ергонімів. Як відомо, цей термін було введено Н. Подольською: ергонім – назва ділового об’єднання людей, зокрема спілки, організації, закладу, корпорації, підприємства тощо [9, 166]. Денотати ергонімів, як випливає з цього визначення, досить різноманітні. Вивчення зазначеного типу власних назв є актуальним і через їхню швидку оновлюваність, і завдяки їхній мотиваційній та функціональній специфіці.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10757
Располагается в коллекциях:Філологічні студії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
126-129.pdf365.8 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.