Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10757
Title: Особливості мотивації та структури сучасних ергонімів (на матеріалі назв магазинів м. Одеси)
Authors: Раснюк, Віра
Citation: Філологічні студії
Issue Date: 2015
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
metadata.dc.contributor.advisor: Касім, Галина Юріївна
Касим, Галина Юрьевна
Kasim, Halyna Yu.
Keywords: мотивація
структура
сучасні ергоніми
магазини
Series/Report no.: ;Вип. 6.
Abstract: Власні назви у лексичній системі мови, на думку Ю.О. Карпенка, переважають над апелятивами, тому різні аспекти їх практичного аналізу ще довго не будуть вичерпані. Зокрема це стосується ергонімів. Як відомо, цей термін було введено Н. Подольською: ергонім – назва ділового об’єднання людей, зокрема спілки, організації, закладу, корпорації, підприємства тощо [9, 166]. Денотати ергонімів, як випливає з цього визначення, досить різноманітні. Вивчення зазначеного типу власних назв є актуальним і через їхню швидку оновлюваність, і завдяки їхній мотиваційній та функціональній специфіці.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10757
Appears in Collections:Філологічні студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
126-129.pdf365.8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.