Метафорична репрезентація образних компонентів концепту «задоволення» в рекламних текстах

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У нашій роботі основна увага присвячена концепту «задоволення» в україномовній картині світу. Незважаючи на всі історичні форми аскетизму, турбота про задоволення в усі століття була важливою частиною існування людства. І хоча поняття задоволення є універсальною категорією, у кожного народу своє власне уявлення, образи, реалізації цього концепту.
Опис
Ключові слова
образний компонент, концепт «задоволення», метафорична репрезентація, рекламний текст
Бібліографічний опис
Філологічні студії
DOI
ORCID:
УДК