Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10756
Title: Метафорична репрезентація образних компонентів концепту «задоволення» в рекламних текстах
Authors: Попович, Наталія
Citation: Філологічні студії
Issue Date: 2015
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
metadata.dc.contributor.advisor: Шевчук, Лариса Василівна
Шевчук, Лариса Васильевна
Shevchuk, Larysa V.
Keywords: образний компонент
концепт «задоволення»
метафорична репрезентація
рекламний текст
Series/Report no.: ;Вип. 6.
Abstract: У нашій роботі основна увага присвячена концепту «задоволення» в україномовній картині світу. Незважаючи на всі історичні форми аскетизму, турбота про задоволення в усі століття була важливою частиною існування людства. І хоча поняття задоволення є універсальною категорією, у кожного народу своє власне уявлення, образи, реалізації цього концепту.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10756
Appears in Collections:Філологічні студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
119-126.pdf391.94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.