Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10649
Title: Конкуренція як засіб реалізації стратегії розвитку підприємства в умовах глобалізації
Authors: Демирова, Софія Дмитрівна
Citation: Матеріали VIІІ Міжнародного круглого столу «Актуальні соціально- економічні та правові проблеми розвитку України та її регіонів» (05 травня 2017 року, м. Одеса)
Issue Date: 2017
Keywords: конкуренція
стратегія
розвиток
підприємство
Abstract: Визначення правильного стратегічного курсу є найбільш відповідальною справою для підприємства, оскільки формує пріоритети його діяльності на відносно довгострокову перспективу. Тому менеджменту компанії вкрай важливо підійти зважено до процесу розробки та реалізації стратегії, врахувавши багато внутрішніх і зовнішніх чинників і акцентувавши увагу на низці чинників. Глибоке розуміння важливості цього моменту надасть можливість своєчасно реагувати на зміни в бізнес-середовищі, забезпечувати формування та підтримання конкурентних переваг у ринкових умовах, максимально використовувати стратегічний потенціал підприємства. У зв’язку з цим, питання оптимізації процесу розробки та реалізації конкурентної стратегії підприємства є актуальним.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10649
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
157-160.pdf252.09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.