Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10121
Назва: Формирование ассортиментной политики не маршрутных пассажирских автотранспортных предприятий Одесского региона
Інші назви: Формирование ассортиментной политики не маршрутных пассажирских автотранспортных предприятий Одесского региона
Forming of assortment policy of not rout passenger motor transport enterprises of the Odessa region
Автори: Кусик, Наталья Львовна
Веретенникова, Диана Анатольевна
Кусик, Наталія Львівна
Веретеннікова, Діана Анатоліївна
Kusyk, Nataliia L.
Verentennikova, Diana A.
Бібліографічний опис: Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : зб.наук. праць:у 3-х т.
Дата публікації: 2011
Ключові слова: ассортимент услуг
комфортность
Одесский регион
асортимент послуг
комфортність
Одеський регіон
range of services
comfort
Odessa region
Серія/номер: ;Т. 2.
Короткий огляд (реферат): Исследование потребителей не маршрутных ПАТП показали, что в среднем в стандартном ПАТП представлены 2-5 видов услуг. В большинстве случаев имеются стандартная транспортировка и ряд дополнительных услуг. Расширение ассортимента услуг, а следовательно увеличение его комфортности, при оптимальном ценообразовании и других условиях способствует повышению рентабельности хозяйственной деятельности.
Дослідження споживачів не маршрутних ПАТП показали, що у середньому в стандартному ПАТП представлені 2-5 видів послуг. У більшості випадків це стандартне транспортування та ряд додаткових послуг. Розширення асортименту послуг, а, як наслідок, збільшення його комфортності, при оптимальному ціноутворенню та інших умовах сприяє підвищенню рентабельності господарської діяльності.
Research of consumers of not rout PMTE was shown, that on the average 2-5 types of services are presented in standard PMTE. In most cases there are the standard transporting and row of additional services. Expansion of assortment of services, and consequently increase of his comfort, at the optimal pricing and other terms assists the increase of profitability of economic activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10121
Розташовується у зібраннях:Статті та доповіді ЕПФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
44.1.pdf213.8 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.