Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10061
Назва: Текст і мегатекст як члени єдиної комунікативної родини
Інші назви: Текст и мегатекст как члены единой коммуникативной семьи
Text and mehatekst as members of a single family communication
Автори: Колегаєва, Ірина Михайлівна
Колегаева, Ирина Михайловна
Kolehaieva, Iryna M.
Бібліографічний опис: Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
Дата публікації: 2012
Видавництво: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
Ключові слова: communication
text
megatext
communicant's right
communicative competence
коммуникация
текст
мегатекст
право коммуниканта
коммуникативная компетенция
комунікація
право комуніканта
комунікативна компетенція
Короткий огляд (реферат): The article deals with the communicative phenomenon of megatext as a structural and meaning unity of a main text (novel, monograph, essay etc.) and auxiliary texts, aimed at optimizing and deepening communication (epigraph, commentaries, preface etc.).There have been analyzed the structure and functions of a megatext unity, peculiarities of a megatext addressers' and addressees' activity, preserving or breaking their communicative rights. The role of communicative competence in a megatext reader's activity is highlighted.
Статья посвящена рассмотрению коммуникативного феномена мегатекста как структурного и смыслового единства основного текста (романа, монографии, эссе и т.п.) и вспомогательных текстов, направленных на оптимизацию и углубление коммуникации (эпиграф, комментарии, предисловие и т.п.). Анализируются структура и функции мегатекстового целого, особенности коммуникативной деятельности адресантов и адресатов мегатекста, соблюдение или нарушение их коммуникативных прав. Акцентируется роль коммуникативной компетенции в деятельности читателя мегатекста.
Статтю присвячено розгляду комунікативного феномену мегатексту як структурної і змістової єдності основного тексту (роману, монографії, есе тощо) та допоміжних текстів, спрямованих на оптимізацію й поглиблення комунікації (епіграф, коментарі, передмова тощо). Аналізуються структура і функції мегатекстового цілого, особливості комунікативної діяльності адресантів та адресатів мегатексту, дотримання чи порушення їхніх комунікативних прав. Акцентується роль комунікативної компетенції в діяльності читача мегатексту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10061
Розташовується у зібраннях:Статті та доповіді РГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20-Kolegaeva.pdf326.41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.