Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10061
Назва: | Текст і мегатекст як члени єдиної комунікативної родини |
Інші назви: | Текст и мегатекст как члены единой коммуникативной семьи Text and mehatekst as members of a single family communication |
Автори: | Колегаєва, Ірина Михайлівна Колегаева, Ирина Михайловна Kolehaieva, Iryna M. |
Бібліографічний опис: | Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
Ключові слова: | communication text megatext communicant's right communicative competence коммуникация текст мегатекст право коммуниканта коммуникативная компетенция комунікація право комуніканта комунікативна компетенція |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with the communicative phenomenon of megatext as a structural and meaning
unity of a main text (novel, monograph, essay etc.) and auxiliary texts, aimed at optimizing and
deepening communication (epigraph, commentaries, preface etc.).There have been analyzed the
structure and functions of a megatext unity, peculiarities of a megatext addressers' and addressees'
activity, preserving or breaking their communicative rights. The role of communicative competence
in a megatext reader's activity is highlighted. Статья посвящена рассмотрению коммуникативного феномена мегатекста как структурного и смыслового единства основного текста (романа, монографии, эссе и т.п.) и вспомогательных текстов, направленных на оптимизацию и углубление коммуникации (эпиграф, комментарии, предисловие и т.п.). Анализируются структура и функции мегатекстового целого, особенности коммуникативной деятельности адресантов и адресатов мегатекста, соблюдение или нарушение их коммуникативных прав. Акцентируется роль коммуникативной компетенции в деятельности читателя мегатекста. Статтю присвячено розгляду комунікативного феномену мегатексту як структурної і змістової єдності основного тексту (роману, монографії, есе тощо) та допоміжних текстів, спрямованих на оптимізацію й поглиблення комунікації (епіграф, коментарі, передмова тощо). Аналізуються структура і функції мегатекстового цілого, особливості комунікативної діяльності адресантів та адресатів мегатексту, дотримання чи порушення їхніх комунікативних прав. Акцентується роль комунікативної компетенції в діяльності читача мегатексту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10061 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та доповіді РГФ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20-Kolegaeva.pdf | 326.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.