Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10024
Назва: Науковий супровід викладання біології у сучасній середній та вищій школі
Інші назви: Научное сопровождение преподавания биологии в современной средней и высшей школе
Scientific accompaniment of teaching of biology is at modern middle and higher school
Автори: Іваниця, Володимир Олексійович
Ямборко, Ганна Валентинівна
Гудзенко, Тетяна Василівна
Иваница, Владимир Алексеевич
Ямборко, Анна Валентиновна
Гудзенко, Татьяна Васильевна
Ivanytsia, Volodymyr O.
Yamborko, Hanna V.
Gudzenko, Tetiana V.
Бібліографічний опис: Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова
Дата публікації: 2013
Ключові слова: біологія
високотехнологічні біотехнології
науково-дослідна робота студентів і школярів
биология
высокотехнологичные биотехнологии
научно исследовательская работа студентов и школьников
biology
hi-tech biotechnologies
students and pupils research work
Серія/номер: Педагогічні науки: реалії та перспективи;Вип. 42.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується необхідність забезпечення поглиблених знань молоді у галузях біології та біотехнології, впровадження нових перспективних напрямів підготовки спеціалістів, що викликано попитом на ринку праці та на ринку освітніх послуг. Процес формування майбутніх фахівців біологів та біотехнологів повинен супроводжуватися залученням студентів і школярів до практичної науково-дослідної роботи, що сприяє закріпленню теоретичних знань, отриманих у процесі навчання у аудиторіях, отриманню практичних навичок роботи у виробничих лабораторіях.
В статье обосновывается необходимость обеспечения углубленных знаний молодежи в областях биологии и биотехнологии, внедрения новых перспективных направлений подготовки специалистов, что вызвано спросом на рынке труда и на рынке образовательных услуг. Процесс формирования будущих специалистов биологов и биотехнологов должен сопровождаться привлечением студентов и школьников к практической научно-исследовательской работе, что способствует закреплению теоретических знаний, полученных в процессе обучения в аудиториях, получению практических навыков работы в производственных лабораториях.
The article explains the necessity of deep knowledge in biology and biotechnology area for young people providing introduction of new perspective directions in preparation of specialists, that is caused by demand at the labor and educational service market. The process of future specialists preparing in biology and biotechnology has to be accompanied by taking students and pupils deep into the practical research that improves fixation of theoretical knowledge obtained in the process of study in the audiences and getting of practical skills of work in laboratories.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/10024
Розташовується у зібраннях:Статті та доповіді БФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanytsa_Yiamborko1.pdf202.13 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.