Browsing by Author Seleznova, Olha O.

Jump to: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 25  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
32-46.pdf.jpg2020Current trends in the management of marketing activities of construction companies in UkraineSeleznova, Olha O.; Azhaman, Iryna; Yevdokimova, Olha; Селезньова, Ольга Олександрівна; Селезнева, Ольга Александровна
1-12.pdf.jpg2020Perspectives of application of innovative resource-saving technologies in the concepts of green logistics and sustainable developmentOstapenko, Olga; Savina, Nataliia; Mamatova, Leila; Zienina-Bilichenko, Antonina; Seleznova, Olha O.; Селезньова, Ольга Олександрівна; Селезнева, Ольга Александровна
36-42.pdf.jpg2020Scrum-technology in the management of marketing activities of a construction enterpriseSeleznova, Olha O.; Shyriaieva, Nataliya; Strenkovska, Anna; Селезньова, Ольга Олександрівна; Ширяєва, Н. Ю.; Стренковська, А. Ю.; Селезнева, Ольга Александровна
133-137.pdf.jpg2020Scrum-technology in the management of marketing activities of construction enterpriseSeleznova, Olha O.; Селезньова, Ольга Олександрівна; Селезнева, Ольга Александровна
298-313.pdf.jpg2020Strategic Marketing Management Of Innovative Activities In Ensuring Enterprise Economic SecurityHarbar, Zhanna; Seleznova, Olha O.; Gonchar, Viktoriya; Litvinov, Oleksandr; Kaptalan, Serhii; Селезньова, Ольга Олександрівна; Селезнева, Ольга Александровна
114-119.pdf.jpg2020The scientific and methodical approach to definition of the rural green tourismSeleznova, Olha O.; Strenkovska, Anna; Evdokimova, Olha; Селезньова, Ольга Олександрівна; Селезнева, Ольга Александровна
24-31.pdf.jpg2020Theoretical means for social entrepreneurship research in context of marketing 3.0Seleznova, Olha O.; Boiko, Olena; Bondar, Victoria; Бойко, Олена; Бондарь, Вікторія; Селезньова, Ольга Олександрівна; Селезнева, Ольга Александровна
166-168.pdf.jpg2020Автоматизація ціноутворення: переваги та недолікиСелезньова, Ольга Олександрівна; Селезнева, Ольга Александровна; Seleznova, Olha O.
143-148.pdf.jpg2019Бенчмаркинг в управлении маркетинговой деятельностью предприятия: теоретический аспектСелезнева, Ольга Александровна; Гринченко, Юрий Леонидович; Селезньова, Ольга Олександрівна; Грінченко, Юрій Леонідович; Seleznova, Olha O.; Hrinchenko, Yurii L.
44-54.pdf.jpg2020Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтівСелезньова, Ольга Олександрівна; Рудінська, Олена Володимирівна; Кусик, Наталія Львівна; Seleznova, Olha O.; Rudinska, Olena V.; Kusyk, Nataliia L.; Селезнева, Ольга Александровна; Рудинская, Елена Владимировна; Кусик, Наталья Львовна
115-119.pdf.jpg2019Ділова репутація як визначальний фактор формування бренду підприємстваСелезньова, Ольга Олександрівна; Стренковська, А. Ю.; Євдокімова, О. М.; Seleznova, Olha O.; Strenkovska, Anna; Yevdokimova, Olha; Селезнева, Ольга Александровна
117-120.pdf.jpg2020Ділова репутація як ключовий елемент бренду підприємстваСелезньова, Ольга Олександрівна; Селезнева, Ольга Александровна; Seleznova, Olha O.
83-86.pdf.jpg2018Клієнтоорієнтований підхід до управління будівельним підприємствомСелезньова, Ольга Олександрівна; Селезнева, Ольга Александровна; Seleznova, Olha O.
139-141.pdf.jpg2020Маркетингові стратегії та їх використання в аграрному секторіСелезньова, Ольга Олександрівна; Селезнева, Ольга Александровна; Seleznova, Olha O.; Свириденко, Ганна Олександрівна
8-13.pdf.jpg2019Международная маркетинговая деятельность рекламных агентств: современные проблемы и задачиСелезнева, Ольга Александровна; Рудинская, Елена Владимировна; Кусик, Наталья Львовна; Seleznova, Olha O.; Rudinska, Olena V.; Kusyk, Nataliia L.; Селезньова, Ольга Олександрівна; Рудінська, Олена Володимирівна; Кусик, Наталія Львівна
konkurentna_politika.pdf.jpg2020Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Конкурентна політика підприємства»Шмагіна, Вероніка Валеріївна; Селезньова, Ольга Олександрівна; Шмагина, Вероника Валерьевна; Селезнева, Ольга Александровна; Shmagina, Veronika V.; Seleznova, Olha O.
marketing.pdf.jpg2020Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетинг»Селезньова, Ольга Олександрівна; Робул, Юрій Володимирович; Селезнева, Ольга Александровна; Робул, Юрий Владимирович; Seleznova, Olha O.; Robul, Yuriy V.
international_marketing.pdf.jpg2020Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Міжнародний маркетинг»Селезньова, Ольга Олександрівна; Селезнева, Ольга Александровна; Seleznova, Olha O.
79-80.pdf.jpg2020Місце візуального мерчандайзингу у процесі формування лояльності клієнтівСелезньова, Ольга Олександрівна; Селезнева, Ольга Александровна; Seleznova, Olha O.
222-224.pdf.jpg2021Просування підприємства: стратегія, тактика та перспективиСелезньова, Ольга Олександрівна; Селезнева, Ольга Александровна; Seleznova, Olha O.; Ван Тієюй