Browsing by Author Robul, Yuriy V.

Jump to: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 31  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
44-54.pdf.jpg2018Development of price strategies to support brand positioning: strategic issues for marketing policiesHrinchenko, Yurii L.; Robul, Yuriy V.; Zaliubinska, Liudmyla M.; Грінченко, Юрій Леонідович; Робул, Юрій Володимирович; Залюбінська, Людмила Миколаївна; Гринченко, Юрий Леонидович; Залюбинская, Людмила Николаевна; Робул, Юрий Владимирович
227-228.pdf.jpg2018Внутрішні підтримувальні процеси розвитку конкурентоспроможності організаціїРобул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.; Шевченко, Лариса Анатоліївна
197-199.pdf.jpg2019Групова динаміка та лідерство в креативних організаціяхВиноградова, Анастасія Володимирівна; Robul, Yuriy V.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович
с.63-64.pdf.jpg1999Действие гамма-излучения на люминесценцию оксида алюминияРобул, Юрий Владимирович; Робул, Юрій Володимирович; Robul, Yuriy V.
195-197.pdf.jpg2018Еволюція сучасних організаційних структур та  способів лідерства в організаціїРобул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.; Гармідер, А. А.
261-266.pdf.jpg2003Екологічні аспекти українського наближення до євроспоживачаНіколаєв, Юрій Олегович; Робул, Юрій Володимирович; Nikolaiev, Yurii O.; Robul, Yuriy V.; Робул, Юрий Владимирович
129-139.pdf.jpg2020Економіко-екологічний маркетинговий простір економіки враженьСадченко, Олена Василівна; Робул, Юрій Володимирович; Sadchenko, Olena V.; Robul, Yuriy V.; Садченко, Елена Васильевна; Робул, Юрий Владимирович
85-90.pdf.jpg2020Концептуалізація цифрового маркетингу як маркетингової системиРобул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.
144-146.pdf.jpg2018Маркетингові детермінанти розвитку соціо-технічних системРобул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.
МПП_СамРаб.pdf.jpg2020Методичні вказівки до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Маркетинг програмних продуктів»Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena V.; Чайковська, Марина Петрівна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Maryna P.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.
marketing.pdf.jpg2020Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетинг»Селезньова, Ольга Олександрівна; Робул, Юрій Володимирович; Селезнева, Ольга Александровна; Робул, Юрий Владимирович; Seleznova, Olha O.; Robul, Yuriy V.
МПП_МакетФ.pdf.jpg2020Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг програмних продуктів»Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena V.; Чайковська, Марина Петрівна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Maryna P.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.
2020Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Теорія систем у менеджменті та маркетингу»Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena V.; Чайковська, Марина Петрівна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Maryna P.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.; Грінченко, Юрій Леонідович; Гринченко, Юрий Леонидович; Hrinchenko, Yurii L.; Залюбінська, Людмила Миколаївна; Залюбинская, Людмила Николаевна; Zaliubinska, Liudmyla M.; Литвиненко, Катерина Олександрівна; Литвиненко, Екатерина Александровна; Lytvynenko, Kateryna O.
teoria_sistemi.pdf.jpg2019Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Теорія систем у менеджменті та маркетингу» за темою Еволюція розвитку теорії систем і класифікація систем в маркетингуСадченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena V.; Чайковська, Марина Петрівна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Maryna P.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.; Грінченко, Юрій Леонідович; Гринченко, Юрий Леонидович; Hrinchenko, Yurii L.; Нєнно, Ірина Михайлівна; Ненно, Ирина Михайловна; Nyenno, Iryna M.
analiz_system.pdf.jpg2019Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Теорія систем у менеджменті та маркетингу» за темою: Аналіз систем та умови реалізації властивостей моделей у маркетингуСадченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena V.; Чайковська, Марина Петрівна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Maryna P.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.; Грінченко, Юрій Леонідович; Гринченко, Юрий Леонидович; Hrinchenko, Yurii L.; Нєнно, Ірина Михайлівна; Ненно, Ирина Михайловна; Nyenno, Iryna M.; Залюбінська, Людмила Миколаївна; Залюбинская, Людмила Николаевна; Zaliubinska, Liudmyla M.; Литвиненко, Катерина Олександрівна; Литвиненко, Екатерина Александровна; Lytvynenko, Kateryna O.
econ_pryrod.pdf.jpg2019Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Управління природокористуванням» за темою: Екологічний маркетингСадченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena V.; Чайковська, Марина Петрівна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Maryna P.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.; Грінченко, Юрій Леонідович; Гринченко, Юрий Леонидович; Hrinchenko, Yurii L.; Нєнно, Ірина Михайлівна; Ненно, Ирина Михайловна; Nyenno, Iryna M.; Залюбінська, Людмила Миколаївна; Залюбинская, Людмила Николаевна; Zaliubinska, Liudmyla M.; Литвиненко, Катерина Олександрівна; Литвиненко, Екатерина Александровна; Lytvynenko, Kateryna O.
МIС_Макет.pdf.jpg2020Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Інформаційно-аналітична підтримка управлінських рішень» за змістовним модулем «Інформаційні системи підтримки маркетингових рішень»Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena V.; Чайковська, Марина Петрівна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Maryna P.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.
CRM.pdf.jpg2020Методичні рекомендації до виконання практичних робіт «CRM- системи в маркетингової діяльності» з навчальної дисципліни «Інформаційно-аналітична підтримка управлінських рішень»Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena V.; Чайковська, Марина Петрівна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Maryna P.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.
pryrodokoristuvannya.pdf.jpg2019Методичні рекомендації до практичних занять навчальної дисципліни «Управління природокористуванням» за темою: Практикум: екологічний маркетингСадченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena V.; Чайковська, Марина Петрівна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Maryna P.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.; Грінченко, Юрій Леонідович; Гринченко, Юрий Леонидович; Hrinchenko, Yurii L.; Нєнно, Ірина Михайлівна; Ненно, Ирина Михайловна; Nyenno, Iryna M.; Залюбінська, Людмила Миколаївна; Залюбинская, Людмила Николаевна; Zaliubinska, Liudmyla M.; Литвиненко, Катерина Олександрівна; Литвиненко, Екатерина Александровна; Lytvynenko, Kateryna O.
28-33.pdf.jpg2020Організаційно-економічні механізми розвитку цифрових маркетингових систем у національній економіціРобул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.