Browsing by Author Робул, Юрий Владимирович

Jump to: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 54  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
91-93.pdf.jpg2019Corporate social responsibility communication as a crucial factor of its efficiency for business organisationsKaramad, E.; Robul, Yuriy V.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович
5264-5268.pdf.jpg2020Cyber Sales As The Latest Tool For Optimizing An Enterprise StrategyRobul, Yuriy V.; Deineha, Oleksandr; Prokopenko, Marynacar; Novikova, Nataliia; Lukianykhina, Olena; Baistriuchenko, Nataliia; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович
1-12.pdf.jpg2018Development in using of IT technologies, macromarketing development and societal changesRobul, Yuriy V.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович
44-54.pdf.jpg2018Development of price strategies to support brand positioning: strategic issues for marketing policiesHrinchenko, Yurii L.; Robul, Yuriy V.; Zaliubinska, Liudmyla M.; Грінченко, Юрій Леонідович; Робул, Юрій Володимирович; Залюбінська, Людмила Миколаївна; Гринченко, Юрий Леонидович; Залюбинская, Людмила Николаевна; Робул, Юрий Владимирович
158-165.pdf.jpg2020Digital Marketing Tools In The Value Chain Of An Innovative ProductRobul, Yuriy V.; Lytovchenko, Iryna; Tchon, Li; Nagornyi, Yeugene; Khanova, Olena; Omelianenko, Olena; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович
158-160.pdf.jpg2021Four strategies of digital transformation and digitalisation of managementRobul, Yuriy V.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович
45-46.pdf.jpg2022Scope and Concept of Digital MacromarketingRobul, Yuriy V.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович
53-62.pdf.jpg2020Structure and Constituents of Digital Marketing SystemsRobul, Yuriy V.; Robul, Jurij; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович
1132-1139.pdf.jpg2020The Dynamic Model Of Customer Focus Management In The Hotel Business Based On Markov ChainsBondarenko, Svitlana; Robul, Yuriy V.; Dyshkantiuk, Oksana; Mohylova, Anastasiia; Salamatina, Svitlana; Komarnitskyi, Igor; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович
227-228.pdf.jpg2018Внутрішні підтримувальні процеси розвитку конкурентоспроможності організаціїРобул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.; Шевченко, Лариса Анатоліївна
197-199.pdf.jpg2019Групова динаміка та лідерство в креативних організаціяхВиноградова, Анастасія Володимирівна; Robul, Yuriy V.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович
с.63-64.pdf.jpg1999Действие гамма-излучения на люминесценцию оксида алюминияРобул, Юрий Владимирович; Робул, Юрій Володимирович; Robul, Yuriy V.
43-48.pdf.jpg2019Динаміка розвитку маркетингових систем, розвиток інновацій і завдання маркетингової політикиРобул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.
195-197.pdf.jpg2018Еволюція сучасних організаційних структур та  способів лідерства в організаціїРобул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.; Гармідер, А. А.
261-266.pdf.jpg2003Екологічні аспекти українського наближення до євроспоживачаНіколаєв, Юрій Олегович; Робул, Юрій Володимирович; Nikolaiev, Yurii O.; Robul, Yuriy V.; Робул, Юрий Владимирович
129-139.pdf.jpg2020Економіко-екологічний маркетинговий простір економіки враженьСадченко, Олена Василівна; Робул, Юрій Володимирович; Sadchenko, Olena V.; Robul, Yuriy V.; Садченко, Елена Васильевна; Робул, Юрий Владимирович
166-171.pdf.jpg2019Ефективність маркетингової політики у контексті маркетингу відносин і логіки мережевої взаємодіїРобул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.
50-57.pdf.jpg2020Концептуалізація цифрового маркетингу як багаторівневої маркетингової системи на макрорівніРобул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.
85-90.pdf.jpg2020Концептуалізація цифрового маркетингу як маркетингової системиРобул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.
159-163.pdf.jpg2019Маркетинг, добробут, доступ до технологій та розвиток соціо-економічних системРобул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.