Browsing by Author Кутуза, Наталя Валеріївна

Jump to: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 20
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
6-10.pdf.jpg2014Абстрактні іменники у політичних слоганах (на матеріалі експериментальних досліджень політичних слоганів передвиборчої кампанії 2012 року)Кутуза, Наталя Валеріївна; Бєлан, Дар’я
175-182.pdf.jpg2014Асоціативний словник рекламних слоганів: новітні тенденції лексикографіїКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.
103-107.pdf.jpg2017Графологічна експертиза почерку: характеристика темпераментуКутуза, Наталя Валеріївна; Публіченко, Юлія
233-241.pdf.jpg2019Гіпноіндуктори впливової формули позитивації у комерційному рекламному дискурсіКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalia V.
25-33-1.pdf.jpg2006Девіації у рекламному дискурсіКутуза, Наталя Валеріївна
57-65.pdf.jpg2019Диференціація комунікативного впливу за нейрофізіологічною активацієюКутуза, Наталя Валеріївна; Kutuza, Natalia V.
35-40.pdf.jpg2016Експериментальне дослідження нейролінгвістичних предикатів комерційної рекламиКутуза, Наталя Валеріївна; Глініна, Вероніка
101-105.pdf.jpg2003Ергоніми як лінгвокультуреми українського суспільстваКутуза, Наталя Валеріївна
331-337.pdf.jpg2014Метапрограми НЛП як впливовий активатор політичних слоганівКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.
82-92.pdf.jpg2005Мотиваційні та функціональні особливості ергонімів як елементів рекламиКутуза, Наталя Валеріївна
91-99.pdf.jpg2017Нейронні асоціативні активатори рекламного впливу: формула виявлення ступеня інтенсивностіКутуза, Наталя Валеріївна; Kutuza, Natalia V.
405-415а.pdf.jpg2015Оніми в асоціативному полі рекламної слоганістикиКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.
107-111.pdf.jpg2017Оцінювальні характеристики політичних слоганів (на прикладі виборчої кампанії 2015 р.)Кутуза, Наталя Валеріївна; Савченко, Зоряна
33-36.pdf.jpg2012Позитивація як сугестивний чинник соціальної рекламиКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalia V.
240-241.pdf.jpg2012[Рецензия на книгу] : Кондратенко Н. В. Синтаксис українського модерністського і постмодерністського художнього дискурсу: монографія / Наталія Василівна Кондратенко; [За ред. проф. К. Г. Го- роденської]. — К.: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2012. — 328 с.Кутуза, Наталя Валеріївна
123-132.pdf.jpg2005Специфічність значення ергонімів як різновиду власних назвКутуза, Наталя Валеріївна
12.pdf.jpg2015Сугестивна ефективність рекламних слоганів: експериментальне дослідженняКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валериевна; Kutuza, Natalya V.
178-189.pdf.jpg2017Сугестія і маніпуляція: спільні й відмінні ознаки різновидів (видів) комунікативного впливуКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.
75-86.pdf.jpg2018Феномен впливу в природничих науках: теоретичний оглядКутуза, Наталя Валеріївна; Kutuza, Natalia V.
80-87.pdf.jpg2013ФОРМУЛА ЕМОЦІЙНОГО ВЕКТОРА ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.