Browsing by Author Кутуза, Наталья Валерьевна

Jump to: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
175-182.pdf.jpg2014Асоціативний словник рекламних слоганів: новітні тенденції лексикографіїКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.
233-241.pdf.jpg2019Гіпноіндуктори впливової формули позитивації у комерційному рекламному дискурсіКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalia V.
46-50.pdf.jpg2002Конотоніми як символи в рекламіКутуза, Наталья Валерьевна
331-337.pdf.jpg2014Метапрограми НЛП як впливовий активатор політичних слоганівКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.
405-415а.pdf.jpg2015Оніми в асоціативному полі рекламної слоганістикиКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.
33-36.pdf.jpg2012Позитивація як сугестивний чинник соціальної рекламиКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalia V.
178-189.pdf.jpg2017Сугестія і маніпуляція: спільні й відмінні ознаки різновидів (видів) комунікативного впливуКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.
80-87.pdf.jpg2013ФОРМУЛА ЕМОЦІЙНОГО ВЕКТОРА ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.