Browsing by Author Кутуза, Наталья Валерьевна

Jump to: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 18 of 18
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Kutuza4+.pdf.jpg2000Актуальні параметри ергонімічного декодуванняКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalia V.
175-182.pdf.jpg2014Асоціативний словник рекламних слоганів: новітні тенденції лексикографіїКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.
Шалагінова Д..pdf.jpg2021Гедонізм як життєва стратегія в дискурсі масових комунікаційКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalia V.; Шалагінова, Дар'я Сергіївна
233-241.pdf.jpg2019Гіпноіндуктори впливової формули позитивації у комерційному рекламному дискурсіКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalia V.
46-50.pdf.jpg2002Конотоніми як символи в рекламіКутуза, Наталья Валерьевна
283-291.pdf.jpg2021Лінгвістичні основи комунікативного впливу: теоретичний вимірКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalia V.
331-337.pdf.jpg2014Метапрограми НЛП як впливовий активатор політичних слоганівКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.
Кваша.pdf.jpg2021Міжкультурна комунікація в глобальному світі: етичний вимірКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalia V.; Кваша, Надія
405-415а.pdf.jpg2015Оніми в асоціативному полі рекламної слоганістикиКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.
Мінчева Т..pdf.jpg2021Особливості функціонування професії «винний критик»Кутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalia V.; Мінчева, Тетяна Іванівна
33-36.pdf.jpg2012Позитивація як сугестивний чинник соціальної рекламиКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalia V.
23-28.pdf.jpg2021Польова структура лексеми фантастика (за результатами асоціативного експерименту)Кутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalia V.; Кучма, Гліб
139-155.pdf.jpg2021Реалізація інтенсифікованого комунікативного впливу в медіасистемі: критеріальні ознакиКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalia V.
12.pdf.jpg2015Сугестивна ефективність рекламних слоганів: експериментальне дослідженняКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalya V.
325-338.pdf.jpg2022Сугесто-маніпулятивна специфіка ергонімної лексики в рекламному дискурсіКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalia V.
178-189.pdf.jpg2017Сугестія і маніпуляція: спільні й відмінні ознаки різновидів (видів) комунікативного впливуКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.
Kutuza3+.pdf.jpg1999Фактор оцінки в процесах відтеонімної ергонімічної номінаціїКутуза, Наталья Валерьевна; Кутуза, Наталя Валеріївна; Kutuza, Natalia V.
80-87.pdf.jpg2013ФОРМУЛА ЕМОЦІЙНОГО ВЕКТОРА ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИКутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.