07. Факультет журналістики, реклами та видавничої справи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 07. Факультет журналістики, реклами та видавничої справи за browse.metadata.type "Book"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гімнографія Київської Русі XI–XIII сторіч: структурне ціле канону мінейного циклу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Джиджора, Євген Володимирович; Dzhydzhora, Yevhen V.; Джиджора, Евгений ВладимировичУ монографії досліджено закономірності забезпечення зв’язності структурних елементів у літературно-художньому цілому такого по- пулярного гімнографічного жанру літератури Київської Русі як канон мінейного циклу. Книга розрахована на фахівців із середньовічної культури та літератури, студентів, аспірантів та усіх, хто цікавиться проблемами медієвістики.Документ Жанрово-комунікаційні особливості памфлетів Миколи Хвильового доби «Камо грядеши» [автореферат](Б. в., 2015) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій за спеціальністю 27. 00.04. – теорія та історія журналістики. – Інститут журналістики, Київський національний університет імені Тараса Шевченка Міністерства освіти і науки України. – Київ, 2015. У дисертації досліджуються засоби комунікаційної ефективності памфлетів Миколи Хвильового 1925 – 1926 років. Пояснена обумовленість у памфлетному жанрі раціонального та емоційного начал, універсальним комунікаційним засобом визначена сміхова оцінність, що виникає внаслідок синтезу понятійного та образного мислення. Сатиричний жанр відзначається двоплановістю (сплавом аналітичної та белетризованої) оповіді. У основі памфлетів М. Хвильового перебуває стаття, одиниці та операції логічного мислення скеровані на просвіту мас та вироблення знань читачів як керівної сили до дій. Сатирична картина політичної дійсності заселена антиподами творці – руйначі, засоби комічного (іронія, гумор, дотеп та сарказм) та різновиди тропів (метафора, метонімія, оксиморон, порівняння) сприяють виробленню бажаної оцінки та сміхової реакції на негативне. Діалогічність памфлетів на позатекстовому рівні спричинила виникнення соціального діалогу, публічного обговорення гострих суспільних питань; діалогізація публіцистичного викладу виконує комунікаційно-прагматичні та комунікаційно-експресивні функції. Значимими елементами ефективної комунікації автор-публіка є смислова структура (форма розгортання думки) і композиція (взаємообумовленість окремих частин тексту).Документ Исследования по средневековой литературе XI-XV вв.(Одесский национальный университет имени И. И. Мечникова, 2012) Джиджора, Евгений Владимирович; Джиджора, Євген Володимирович; Dzhydzhora, Yevhen V.В книге исследуются актуальные проблемы средневековой литературы XI–XV вв. В первой и второй частях представлены статьи, в которых рассматриваются теоретические вопросы средневековой книжности, а также раскрываются некоторые особенности ранней киеворусской гимнографии. Третья часть — монография, посвященная агиографическому творчеству выдающегося древнерусского книжника — Епифания Премудрого. Книга предназначена специалистам-медиевистам, студентам, аспирантам и всем, кто интересуется средневековой литературой и культурой.Документ Мистецтво телевізійного репортажу(2013) Лісневська, Аліна Леонідівна; Коженовська, Т. О.; Лисневская, Алина Леонидовна; Коженовская, Т.; Lisnevska, Alina L.; Kozhenovska, T. O.Актуальність та доцільність навчально-методичного посібника „Мистецтво телевізійного репортажу‖ визначено необхідністю розробки нових підходів до професійної освіти майбутніх фахівців телебачення, зокрема телевізійних репортерів, тому що проблема фахової підготовки телевізійних репортерів стала важливою для різних сфер життєдіяльності суспільства, майбутнє якого стає все більш залежним від мас-медіа. В суспільстві сьогодні підвищено роль інформації, тому змінюються погляди і на інформаційне телемовлення, і на роль телебачення у житті людини. Навчально-методичний посібник складається з трьох розділів – „Специфіка сучасної репортажної тележурналістики‖, „Режисерські та операторські аспекти підготовки телерепортажу‖, „Особливості відеовиробництва телерепортажу‖ та відповідного до кожному з них глосарію. Зазначений навчально-методичний посібник сприяє вирішенню таких завдань як зміцнення міждисциплінарних зв‘язків в межах блоку фахових дисциплін, систематизація понятійно-категоріального апарату майбутнього телерепортера, вдосконалення процесу фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів, сприяння процесу формування професійного мислення майбутніх телевізійних репортерів. Посібник має компенсувати дефіцит навчальної літератури з теорії й практики телевізійного репортажу, що сприятимуть більш глибокому розумінню студентами процесу створення телерепортажу.Документ Реализация сюжетного инварианта: составляющие формы агиографических сочинений Епифания Премудрого(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2012) Джиджора, Евгений Владимирович; Dzhydzhora, Yevhen V.; Джиджора, Євген ВолодимировичТема преставления, в свою очередь, состоит из пяти подтем. Как и в ЖСтП, они дифференцируются на предсмертные и посмертные, которые соотносятся как равные части целого. Все распространители скоординированы с главной темой, а между собой, за исключением последних двух, связаны как однородные корреляты. Только посмертные единицы объединены обусловливающей связью: по логике авторского прославления благоухание тела преставившегося святого предполагает нахождение аналогий в Св. Истории. Поэтому в подтеме сравнений св. Сергий соотносится с прославленными ветхозаветными и христианскими праведниками. Тип согласования между сопоставляемым (святой) и сопоставимым (предшествующие подвижники) — соответствие, игумен равен каждому названному служителю Божьему по определенному признаку. В ЖСР расположение материала создает вполне доказательное argumentario синергийного собщения Творца и особого духоносца, исполняющего исключительную миссию/