Перегляд за Автор "Valkova, Kateryna H."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Американский характер и культура питания глазами советских публицистов (на материале путевых очерков Ильи Ильфа и Евгения Петрова «Одноэтажная Америка»)(2013) Валькова, Екатерина Геннадьевна; Валькова, Катерина Геннадіївна; Valkova, Kateryna H.В статье рассматривается культура Соединенных Штатов Америки и быт американцев. Особое внимание уделяется культуре питания Америки как отражению культуры страны и американского характера. Параллельно рассматриваются следующие категории: культура, межкультурная коммуникация, диалог, диалог культур, время. Объектом исследования выбраны путевые очерки Ильи Ильфа и Евгения Петрова «Одноэтажная Америка».Документ Етологічний жанровий зміст в «Одноповерховій Америці» І. Ільфа та Є. Петрова(Астропринт, 2015) Валькова, Катерина Геннадіївна; Valkova, Kateryna H.; Валькова, Екатерина ГеннадьевнаСтаття присвячена жанровому змісту книги І. Ільфа та Є. Петрова. У вітчизняному журналістикознавстві зроблена перша спроба виокремити та дослідити такий різновид змісту, як етологічний.Документ Жанрово-комунікаційні особливості книги подорожніх нарисів Іллі Ільфа і Євгена Петрова «Одноповерхова Америка»(Б. в., 2017) Валькова, Катерина Геннадіївна; Валькова, Екатерина Геннадьевна; Valkova, Kateryna H.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій (доктора філософії) за спеціальністю 27.00.04 – теорія та історія журналістики. – Львівський національний університет імені Івана Франка, Львів, 2017. У дисертаційній роботі здійснено комплексне дослідження книги подорожніх нарисів Іллі Ільфа і Євгена Петрова як соціально-комунікаційного феномена. При цьому подорожній нарис розглядається як самостійний жанр, генетично пов’язаний з путівником, первинне призначення якого полягало в зборі, систематизації і збереженні інформації про шлях, і який виник задовго до появи у західноєвропейській, а потім і в слов’янській журналістиці власне нарису. Величезний обсяг нової інформації, когнітивне опрацювання матеріалу, суперечливе поєднання «вертикальної» і «горизонтальної» пропаганди, багатство і різноманіття жанрового змісту – все це об’єднане в книзі у цілісність високого ґатунку завдяки підпорядкованості жанрової форми, принципів відбору, відображення і опрацювання фактів, а також структуризації жанрового змісту комунікаційним установкам авторів – інформаційній (мас-медійній), когнітивно-публіцистичній та ідеологічно-пропагандистській. Висока масово- комунікаційна ефективність пояснюється гомогенністю елементів лінійної моделі масової комунікації, перш за все жанрової форми і жанрового змісту контенту, що виникає в результаті наскрізної дії авторських інтенцій. Загалом жанрово-комунікаційні особливості «Одноповерхової Америки» укорінені в її вербальній природі – це документальна, а не художньо-публіцистична книга подорожніх нарисів, у якій присутні також публіцистична і пропагандистська складові.Документ Картина світу в подорожніх нарисах Іллі Ільфа та Євгена Петрова «Одноэтажная Америка»(2013) Валькова, Катерина Геннадіївна; Valkova, Kateryna H.; Валькова, Екатерина ГеннадьевнаУ статті розглядається картина світу, відтворена у подорожніх нарисах Іллі Ільфа та Євгена Петрова. Основний акцент зроблено на аналізі географічного і психологічного просторів, як провідних категорій, що дає уявлення про картину світу у цих нарисах.Документ Коммуникативные особенности американской рекламы 30-х годов в восприятии советских публицистов (по материалам путевых очерков Ильи Ильфа и Евгения Петрова «Одноэтажная Америка»)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Валькова, Катерина Геннадіївна; Валькова, Екатерина Геннадьевна; Valkova, Kateryna H.Стаття присвячена дослідженню американської реклами 30-х років, відтворено ї Іллєю Ільфом та Євгеном Петровим у подорожніх нарисах «Одноповерхова Америка». Особливий акцент зроблено на аналізі реклами вздовж автомобільних доріг, а також на сприйнятті американських рекламних пов ідомлень представниками іншої культури.Документ Масово-комунікаційні функції шляху в «Одноповерховій Америці» І. Ільфа та Є. Петрова(2016) Валькова, Катерина Геннадіївна; Valkova, Kateryna H.; Валькова, Екатерина ГеннадьевнаСтаття присвячена дослідженню наративу шляху, яким рухаються мандрівники-оповідачі публіцистичним світом, відтвореним у книзі подорожніх нарисів Іллі Ільфа та Євгена Петрова «Одноповерхова Америка». Встановлено, що шлях представлений тут на трьох семантичних рівнях. Перший – географічний, це міські вулиці та дороги, якими журналісти проїхали, щоб досягти своєї комунікаційної мети – зрозуміти Америку та американців. На другому рівні публіцисти узагальнюють факти, синтезуючи їх у масово-комунікаційну модель американської цивілізації та людини, яка її створила. Третій рівень шляху репрезентовано утопічною історичною концепцією авторів-ідеологів, які знають, у якому напрямку розвивається весь світ, тому вони взяли на себе пропагандистську функцію. Детально аналізується багата на події історія поїздки подорожуючих до Секвоя-парку, що дозволило показати синкретичний зв’язок кута зору обсерватора та наритиву шляху.Документ Образ США в путевых очерках Ильи Ильфа и Евгения Петрова(Астропринт, 2013) Валькова, Екатерина Геннадьевна; Valkova, Kateryna H.; Валькова, Катерина ГеннадіївнаСтаття присвячена дослідженню образу Сполучених Штатів Америки у подорожніх нарисах Іллі Ільфа і Євгена Петрова «Одноповерхова Америка».Документ Пропагандистський складник у подорожніх нарисах І. Ільфа та Є. Петрова «Одноповерхова Америка»(2014) Валькова, Катерина Геннадіївна; Valkova, Kateryna H.; Валькова, Екатерина ГеннадьевнаУ статті розглядається проблема ідеологічного впливу на читачів у подорожніх нарисах Іллі Ільфа та Євгена Петрова «Одноповерхова Америка». Особливу увагу приділено стереотипному описові американського образу життя, звичаїв і традицій населення США.Документ Публіцистична впливовість сучасної фотожурналістики (за матеріалами інформаційно- політичного видання «Корреспондент»)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2011) Валькова, Катерина Геннадіївна; Валькова, Екатерина Геннадьевна; Valkova, Kateryna H.; Александров, Олександр Васильович; Александров, Александр Васильевич; Aleksandrov, Oleksandr V.Ще в доісторичні часи у людини з’явилася потреба зображувати зовнішній світ, особливо явища, із якими вона стикалася у повсякденному житті. Про це свідчать численні наскальні малюнки. З часом із цієї потреби народилося зображальне мистецтво, яке відображало дійсність у наочних образах, які сприймає наш зір. Створенню фотографії передували відкриття багатьох поколінь учених і винахідників. Із впевненістю можна сказати, шо винахід фотографії пов’язаний із іменами Луї Жака Дагерра і Вільяма Генрі Фокс Талбота, при цьому необхідно відзначити, що їхнім працям передували досліди Жозефа Нісефора Ньєпса.Документ «Типовий американець» очима радянських письменників (на матеріалі подорожніх нарисів Іллі Ільфа та Євгена Петрова «Одноповерхова Америка»)(Астропринт, 2014) Валькова, Катерина Геннадіївна; Valkova, Kateryna H.; Валькова, Екатерина ГеннадьевнаСтаття присвячена дослідженню образу «середнього» американця, відтвореного Іллею Ільфом та Євгеном Петровим у подорожніх нарисах «Одноповерхова Америка». Особливий акцент зроблено на аналізі авторської інтерпретації і методах зображення образів-персонажів.Документ Функції опозиції «своє – чуже» у книзі подорожніх нарисів Іллі Ільфа і Євгена Петрова «Одноповерхова Америка»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Валькова, Катерина Геннадіївна; Валькова, Екатерина Геннадьевна; Valkova, Kateryna H.Метою пропонованої наукової розвідки є виявлення функцій опозиції «своє – чуже» в книзі подорожніх нарисів Іллі Ільфа і Євгена Петрова «Одноповерхова Америка». Обов’язкова для путівника опозиція «своє – чуже», яку мандрівник долає в міру просування в незнайомий світ, виявляється за допомогою численних порівнянь. Подразнюючи вербальну візуальну уяву читача, вони актуалізують сприйняття незнайомого простору, явищ екзотичної природи й людей. У статті зроблено аналіз порівнянь, наявних у книзі, і з’ясовано, що вони виконують не художню, а передовсім масовокомунікаційну функцію, забезпечують зв’язок між оповідачем і читачем, а також стимулюють аперцепцію, основною властивістю якої є предметність. Стверджується, що порівняння сприяють наповненню географічного й соціокультурного простору «Одноповерхової Америки» документальними образами.