Перегляд за Автор "Sliusarenko, Mariia I."
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діяльність видавництва «MATHESIS» у першій половині ХХ століття(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.Ця стаття присвячена історії одного з найбільших наукових видавництв Російської імперії. Автор статті прагне розглянути еволюцію видавництва від заснування у 1904 році до закінчення просвітницькоі діяльності «MATHESIS» у 1924 році.Документ Жанрово-комунікаційні особливості памфлетів Миколи Хвильового доби «Камо грядеши» [автореферат](Б. в., 2015) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій за спеціальністю 27. 00.04. – теорія та історія журналістики. – Інститут журналістики, Київський національний університет імені Тараса Шевченка Міністерства освіти і науки України. – Київ, 2015. У дисертації досліджуються засоби комунікаційної ефективності памфлетів Миколи Хвильового 1925 – 1926 років. Пояснена обумовленість у памфлетному жанрі раціонального та емоційного начал, універсальним комунікаційним засобом визначена сміхова оцінність, що виникає внаслідок синтезу понятійного та образного мислення. Сатиричний жанр відзначається двоплановістю (сплавом аналітичної та белетризованої) оповіді. У основі памфлетів М. Хвильового перебуває стаття, одиниці та операції логічного мислення скеровані на просвіту мас та вироблення знань читачів як керівної сили до дій. Сатирична картина політичної дійсності заселена антиподами творці – руйначі, засоби комічного (іронія, гумор, дотеп та сарказм) та різновиди тропів (метафора, метонімія, оксиморон, порівняння) сприяють виробленню бажаної оцінки та сміхової реакції на негативне. Діалогічність памфлетів на позатекстовому рівні спричинила виникнення соціального діалогу, публічного обговорення гострих суспільних питань; діалогізація публіцистичного викладу виконує комунікаційно-прагматичні та комунікаційно-експресивні функції. Значимими елементами ефективної комунікації автор-публіка є смислова структура (форма розгортання думки) і композиція (взаємообумовленість окремих частин тексту).Документ Жанрово-комунікаційні особливості памфлетів Миколи Хвильового доби «Камо грядеши» [дисертація](Б. в., 2015) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.У дисертації досліджуються засоби комунікаційної ефективності памфлетів Миколи Хвильового 1925 – 1926 років. Пояснена обумовленість у памфлетному жанрі раціонального та емоційного начал, універсальним комунікаційним засобом визначена сміхова оцінність, що виникає внаслідок синтезу понятійного та образного мислення. Сатиричний жанр відзначається двоплановістю (сплавом аналітичної та белетризованої) оповіді. У основі памфлетів М. Хвильового перебуває стаття, одиниці та операції логічного мислення скеровані на просвіту мас та вироблення знань читачів як керівної сили до дій. Сатирична картина політичної дійсності заселена антиподами творці – руйначі, засоби комічного (іронія, гумор, дотеп та сарказм) та різновиди тропів (метафора, метонімія, оксиморон, порівняння) сприяють виробленню бажаної оцінки та сміхової реакції на негативне. Діалогічність памфлетів на позатекстовому рівні спричинила виникнення соціального діалогу, публічного обговорення гострих суспільних питань; діалогізація публіцистичного викладу виконує комунікаційно-прагматичні та комунікаційно-експресивні функції. Значимими елементами ефективної комунікації автор-публіка є смислова структура (форма розгортання думки) і композиція (взаємообумовленість окремих частин тексту).Документ Жанрові особливості кінорецензії(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.У журналістиці жанрова форма повідомлення трактується як інструмент для забезпечення успішної комунікації, актуальним для її пояснення є простеження таких чинників, як авторська мета, запити адресатів та функції повідомлення. Форма рецензії на фільм визначається гібридною природою кіно: синтетичність, пластичність, колективність творчості. Предмет уваги висуває вимоги до рецензента. Рецензент аналізує художню досконалість та простежує компоненти кінотвору з урахуванням складу та очікувань аудиторії (масові читачі чи профес іонали).Документ Категорії автор і образ автора в моделюванні публіцистичної реальності (на прикладі памфлетів М. Хвильового)(Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2016) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.Памфлети М. Хвильового ефективні журналістські матеріали, функціональне розмежування категорій автор та образ автора на їх основі допомагає усвідомити особливості публіцистичної комунікації. Сатирик-публіцист аналізує реальну дійсність, апелює до раціональної сфери читача, допомагає розумово осягнути негативне; категорія автор представляє конкретно-фактичний план оповіді. Образ памфлетиста скерований до емоційного відчуття реципієнта, діями в умовно-вигаданому полі оповіді він провокує сміх. Хвильовий-памфлетист це ерудит, політик, мистецтвознавець, що логічно розмірковує про негативну дійсність, образ автора наділений рисами блазня, який критикує і висміює всіх і все. Комунікаційний потенціал памфлетів визначається авторським раціональним осмисленням реальності та емоційним впливом образу памфлетиста.Документ Композиційна організація пафлету М. Хвильового "Ахтанабіль..." (з огляду висвітлення та поєднання точок зору)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2009) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.Дослідники різноманітних зразків мистецтва (живопису, кіноматографа, літератури) дійшли спільної думки, що результат творчої праці, його художня довершеність залежні від вибору митцем особи, через сприйняття якої відображається навколишній світ.Документ Композиційна організація публіцистичних текстів М. Хвильового першого періоду творчості (1925-1926 pp.)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2006) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.Відомий теоретик літератури В. Кожинов під терміном композиція визнає зв'язок і співвідношення елементарних форм зображення (розповідь, опис, діалог, монолог) з більш складними компонентами (портрет, пейзаж, розмова, подія) і сценами.Документ КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ РАЦІОНАЛЬНОГО НАЧАЛА ПАМФЛЕТНОГО ЖАНРУ (на прикладі памфлетів М. Хвильового)(Астропринт, 2012) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.Ефективність комунікативної функції публіцистики визначається рівнем раціонального осмислення дійсності. У статті розглянуто елементи раціонального мислення Хвильового-памфлетиста та досліджена їх комунікативна роль.Документ Образ-тип у публіцистиці М. Хвильового(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.Публіцистичний твір як синтез наукового переконання і художнього вираження поєднує в собі прийоми логічного та образного мислення. Специфіку образотворення у публіцистиці різною мірою і в різні часи досліджували І. Архіпов, І. Евентов, Я. Ельсберг, В. Здоровега, 3. Нестер, М. Стюфляєва, які з’ясовували спільне і відмінне у художньому і публіцистичному відображенні дійсності.Документ Памфлети М. Хвильового як фактор соціального діалогу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2005) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.Памфлети М. Хвильового, і це неодноразово відзначав сам автор ("історія потім розсу дить і вкаже помилки кожного"), призначені для об'єктивного аналізу наступниками: науковцями, політиками та публіцистами.Документ Памфлети М. Хвильового як фактор соціального діалогу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2005) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.Діалог; як природна форма усного спілкування, знайшов своє вираження у всіх сферах творчої діяльності: художній, науковій, публіцистичній. Так, зокрема, для драми ділогічна форма викладу виступає характерною родовою ознакою, вона "формує особливий тип тексту", здійснює розвиток дії та характерезує персонажі.Документ Простий складний жанр репортажу(2016-11-21) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.У статті конкретизуються особливості репортажу як жанру інформування. Простежено погляди теоретиків жанрової форми, зосереджена увага на складових, що забезпечують ефективне спілкування.Документ Сміх – універсальний комунікативний засіб Хвильового-памфлетиста(Астропринт, 2011) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.У статті досліджуються властивості сатиричного сміху як оцінної реакції памфлетиста, що впливає і на розум, і на емоції читачів та забезпечує практичну дієвість авторського слова.Документ Стаття як жанр журналістики(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.У журналістиці жанрова форма впливає на результат комунікації й залишається актуальною для вивчення. Стаття як один із найбільш затребуваних жанрів газети досліджена недостатньо. Некоректним є зауваження про невеликий обсяг статті; уточнення потребують думки про етимологію її назви, предмет дослідження, спільні та відмінні риси з іншими формами, зокрема кореспонденцією. Важливими для опису суті жанрової форми є мета автора, функція повідомлення, а також особливості структури.Документ Творчі здобутки М. Хвильового — редактора(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.Відомий український письменник і публіцист Микола Хвильовий відбувся як талановитий редактор. Почергово створені ним (з кінця 1926-го — до грудня 1930-го року) три журнали «Вапліте», «Літературний Ярмарок» і «Пролітфронт» стали зразками нової національної журналістики. Кожне видання користувалося великою увагою читачів через власний неповторний облік, актуальний зміст та цікаве оформлення.Документ Творчі здобутки М. Хвильового-редактора(Одеський нац. ун-т, 2014) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.Відомий український письменник і публіцист Микола Хвильовий відбувся як талановитий редактор. Почергово створені ним (з кінця 1926-го — до грудня 1930-го року) три журнали "Вапліте", "Літературний Ярмарок" і "Пролітфронт" стали зразками нової національної журналістики.Документ Творчі здобутки М. Хвильового-редактора / Сучасні видавництва вищих навчальних закладів: матер. Першої Всеукр. наук. практ. конф. ( м. Одеса, 23 – 26 верес. 2014 р.)(Одеський нац. ун-т, 2014) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.Ефективність комунікативної функції публіцистики визначається рівнем раціонального осмислення дійсності. У статті розглянуто елементи раціонального мислення Хвильового-памфлетиста та досліджена їх комунікативна роль.