Перегляд за Автор "Pantchenko, Inna V."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Théorie du prototype dans la lexicologie contemporaine française(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2011) Volochina, Nadiia I.; Pantchenko, Inna V.; Teletskaia, Tetiana V.; Волошина, Надія Iгнатіївна; Панченко, Iнна Володимирівна; Телецька, Тетяна Володимирівна; Волошина, Надежда Игнатьевна; Панченко, Инна Владимировна; Телецкая, Татьяна ВладимировнаL'article porte sur le problème majeur des théories sémantiques actuelles — celui de la catégorisation du réel. Il envisage la nouvelle conception du sens des unités lexicales, la sémantique du prototype, qui rend le pouvoir référentiel des mots mieux justifié et expliqué.Документ Відображення особливостей поведінки та діяльності молодших школярів у творі Рене Госінні «Маленький Ніколя»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Князян, Маріанна Олексіївна; Панченко, Iнна Володимирівна; Князян, Марианна Алексеевна; Панченко, Инна Владимировна; Kniazian, Marianna O.; Pantchenko, Inna V.Мета статті — розглянути лінгвістичні засоби відображення особливостей поведінки та діяльності дітей у творі Рене Госінні «Маленький Ніколя». Об’єктом дослідження є лексичні одиниці та стилістичні прийоми, які репрезентують дії дітей у серії оповідань Рене Госіннi. Предметом є психологічний і лінгвістичний підходи до інтерпретації специфіки освітньої та ігрової діяльності, спілкування та взаємодії молодших школярів у досліджуваному творі. У роботі використано дескриптивний метод, а також методи порівняльного та стилістичного аналізу тексту, які допомогли виявити та інтерпретувати засоби створення комічного ефекту в розглянутому творі. Результатом дослідження є виявлення гумору та іронії письменника, що використовуються для відображення бажання дітей самоствердитися в колективі, продемонструвати свою творчу енергію в діяльності, реалізувати свої оригінальні проекти. Висновки. Основними лексико-стилістичними засобами створення гумористичного ефекту у творі Рене Госіннi «Маленький Ніколя» є: іронія, епітети, порівняння, гіпербола, персоніфікація, перелік. Практична цінність дослідження полягає у використанні його результатів для оптимізації вивчення лексико-стилістичних засобів репрезентації поведінки та діяльності дітей у творах українських і французьких письменників, а також у реальному житті.Документ «Домашнє читання» : метод. рек. (до курсу «Основна іноземна мова (фр.)» (третій рік навчання) для здобувачів ступеня вищ. освіти «Бакалавр» спец. 035 «Філологія», спеціалізації 035.055 Ром. мови і літ. (пер. включ.), перша фр.(2021) Князян, Маріанна Олексіївна; Панченко, Iнна Володимирівна; Романюк, Діана Хачатурівна; Kniazian, Marianna O.; Pantchenko, Inna V.; Romaniuk, Diana Kh.У методичних рекомендаціях репрезентовано систему організації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» спеціальності 035 «Філологія», спеціалізації 035.055 Романські мови і літератури (переклад включно), перша французька) з обовʼязкового освітнього компонента «Основна іноземна мова (французька)», змістового модуля «Домашнє читання». Методичні рекомендації можуть бути корисними й здобувачам вищої освіти, котрі вивчають французьку мову як другу іноземну на факультеті романо-германської філології. Пропонуються вправи на опрацювання лексичного, граматичного матеріалу, а також самостійні, дослідницькі, проєктні, творчі завдання, що мають на меті активізацію спонтанного усного та писемного мовлення студентів, формування інтегральної, загальних та спеціальних компетентностей, забезпечення результатів, передбачених у освітньо-професійній програмі «Романські мови та літератури (переклад включно), перша – французька» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Для здобувачів вищої освіти, викладачів-науковців.Документ Присвійні детермінативи сучасної французької мови: комунікативно-прагматичний аспект(Астропринт, 2016) Панченко, Інна Володимирівна; Дем’янова, Надія Олександрівна; Панченко, Инна Владимировна; Демьянова, Надежда Александровна; Pantchenko, Inna V.; Demianova, Nadiia A.У статті розглядаються присвійні детермінативи (ПД) сучасної французької мови у зв’язку з когнітивно-дискурсивною діяльністю людини. Об’єктом дослідження є ПД у складі іменних конструкцій, які являють собою особисту сферу суб’єкта в персональному дискурсі. Предметом вивчення виступають змістові та функціональні характеристики ПД, які об’єктивують результати пізнання людиною світу в категоріях «своє / чуже». Відношення посесивності не завжди є актуальним семантичним центром ПД. Ця обставина визначила мету дослідження, яка полягає у виявленні й аналізі комунікативно-прагматичних характеристик ПД, зумовлених конкретною комунікативною ситуацією. Дослідження відбувалося при використанні описового методу, а також методів структурного, контекстуального і прагматичного аналізу.Документ Симметричная природа хиазма и хиастический каламбур(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2002) Волошина, Надежда Игнатьевна; Панченко, Инна Владимировна; Волошина, Надія Iгнатіївна; Панченко, Iнна Володимирівна; Volochina, Nadiia I.; Pantchenko, Inna V.В статье дан анализ хиазма — фигуры экспрессивного синтаксиса, основанного на параллелизме в инверсии. На материале русского и французского языков систематизированы разные типы хиазмов. В особую грунту выделен хиастический каламбур.Документ Стилістика французької мови. Тропи.(2022) Панченко, Iнна Володимирівна; Князян, Маріанна Олексіївна; Pantchenko, Inna V.; Kniazian, Marianna O.У методичних рекомендаціях подано теоретичну інформацію про основні тропи, зокрема метафору, метонімію, синекдоху, та систему вправ із самостійної роботи, метою якої є розширення знань здобувачів вищої освіти про сутність, механізми, типологію, функції окреслених прийомів виразності. Методичні рекомендації спрямовані на формування здатності здобувачів вищої освіти до аналізу, систематизації та інтерпретації мовних фактів, вільного й усвідомленого оперування спеціальною термінологією, усвідомлення засад і технологій створення текстів різних жанрів і стилів. Кожний розділ методичних рекомендацій відображає як суто лінгвістичний матеріал, так і систему послідовно репрезентованих вправ (від мовних до комунікативних). Для здобувачів вищої освіти ступеня бакалавра.Документ Усне та писемне мовлення(2021) Князян, Маріанна Олексіївна; Панченко, Iнна Володимирівна; Романюк, Діана Хачатурівна; Kniazian, Marianna O.; Pantchenko, Inna V.; Romaniuk, Diana Kh.У методичних рекомендаціях репрезентовано систему самостійної роботи здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» спеціальності 035 «Філологія», спеціалізації 035.055 Романські мови і літератури (переклад включно), перша французька) з обовʼязкової освітньої компоненти «Основна іноземна мова (французька)», а саме з такого її складника, як «Лексико-граматичний та комунікативний аспекти французької мови». Методичні рекомендації можуть бути корисними й студентам, котрі вивчають французьку мову як другу іноземну мову на факультеті романо-германської філології. Пропонуються блоки вправ «compréhension écrite», «production orale», «production écrite», що мають на меті активізацію вмінь здобувачів вищої освіти у читанні, усному та писемному мовленні.