Перегляд за Автор "Artiukhina, Nataliia V."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Арт-терапевтична психодіагностика стресостійкості підлітків в умовах соціальних змін(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Артюхіна, Наталія Вікторівна; Артюхина, Наталья Викторовна; Artiukhina, Nataliia V.Стаття присвячена малюнковій психодіагностиці, що застосовується в арттерап її з метою визначення можливості підлітків протистояти несприятливим факторам зовнішнього середовища. Визначена потреба приділення особливої уваги до питань становлення й розвитку свідомості підростаючого покоління в умовах соціальних змін, що відбуваються у нашій країні. Розглянуті результати дослідження щодо подолання респондентами підліткового віку складних ситуацій, їх готовності справлятися з труднощами, протистояти несприятливим діям зовнішнього середовища, а також можливості застосовувати захисні механізми.Документ Асистентська (педагогічна у ЗВО) практика(2023) Базика, Євгенія Леонідівна; Данілова, Олена Сергіївна; Артюхіна, Наталія Вікторівна; Ворнікова, Людмила Костянтинівна; Bazyka, Yevheniia L.; Danilova, Olena S.; Artiukhina, Nataliia V.; Vornikova, Liudmyla K.У методичних рекомендаціях розглядаються загальні положення проведення асистентської практики, питання її організації і змісту та підведення підсумків практики. Детально розкриті вимоги до практики, особливості підготовки та проведення занять, а також рекомендації щодо їх реалізації. Методичні рекомендації можуть бути корисними викладачам, магістрам, студентам, усім, хто цікавиться проблемами організації та проведення асистентської (педагогічної у ЗВО) практики.Документ Здоровьесберегающий и развивающий потенциал арт-терапевтических методов при сопровождении образовательного процесса(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2012) Артюхина, Наталья Викторовна; Артюхіна, Наталія Вікторівна; Artiukhina, Nataliia V.Статья посвящена рефлексивному анализу проблемы здоровьесберегающего и развивающего потенциала арт-терапевтических методов при сопровождении образовательного процесса. В статье указывается, что создание арттерапевтических центров на базе школ помогает предупредить или ослабить негативные ситуации, которые могут возникнуть как в напряжённой школьной жизни ребёнка, так и быть следствием его семейной ситуации развития. При этом методы арт-терапии способны повысить эффективность мероприятий, направленных на успешную социализацию школьников и стимулировать их на самостоятельный поиск средств творческого самовыражения и продуктивного саморазвития.Документ Психодіагностичний потенціал арт-терапії(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Артюхіна, Наталія Вікторівна; Artiukhina, Nataliia V.У методичних рекомендаціях розкривається короткий зміст курсу, надаються загальні тези для опанування лекційним матеріалом, розглянуто методи консультативної психологічної роботи та арт-терапевтичної практики. Методичні рекомендації розроблені для студентів другого освітньо-наукового рівня вищої освіти.Документ Ресурсный потенциал этнического танца для коррекции психоэмоциональных состояний девочек-подростков(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Артюхина, Наталья Викторовна; Артюхіна, Наталія Вікторівна; Artiukhina, Nataliia V.Статья посвящена проблеме изучения ресурсного потенциала этнического (восточного) танца для коррекции психоэмоциональных состояний девочек подросткового возраста. В ней обосновывается мысль о том, что соединение этнической музыки и творческого осознанного танца даёт наиболее естественное вхождение в ресурсное потоковое состояние сознания, с его ярко выраженной позитивной эмоциональностью, что позволяет девочкам-подросткам успешно преодолевать физические и психические проблемы своего возраста, «творить себя», создавать своё понимание, своё видение мира, осваивать новые пространства знаний, способностей и умений.Документ Сучасні арт-терапевтичні технології(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Артюхіна, Наталія Вікторівна; Artiukhina, Nataliia V.У методичних рекомендаціях розкривається короткий зміст курсу, загальні вимоги до підготовки студентів, викладено мету вивчення дисципліни, представлено опис навчального курсу, тематичні огляди змістових модулів, надаються загальні тези для опанування лекційним матеріалом, вказані теми для практичних занять, надані питання для самостійної та індивідуальної роботи, для підготовки до заліку, міститься перелік літературних джерел та Інтернет-ресурсів. Методичні рекомендації, розроблені для студентів першого освітньо-наукового рівня вищої освіти, допомагають отримати базові знання в області арт-терапії і повністю відповідають навчальній програмі з дисципліни.