07. Факультет журналістики, реклами та видавничої справи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 07. Факультет журналістики, реклами та видавничої справи за Автор "Kutuza, Natalia V."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гедонізм як життєва стратегія в дискурсі масових комунікацій(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Шалагінова, Дар'я Сергіївна; Кутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalia V.У статті досліджуються особливості репрезентації гедоністичної життєвої стратегії у масових комунікаціях, зокрема в рекламі. Розглядається поняття гедонізму, його місце в масовій культурі та вплив на формування громадської думки. Визначаються методи впливу реклами на свідомість людей та життєві стратегії, які репрезентуються в сучасній рекламі.Документ Міжкультурна комунікація в глобальному світі: етичний вимір(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Кваша, Надія; Кутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalia V.У статті досліджуються ціннісні установки, які транслюють американські та українські музичні композиції жанру гіп-гоп в умовах глобалістичних світових тенденцій. Проведено аналіз гостросоціальних текстів музичних реп-композицій українських та американських виконавців, визначено основні ціннісні орієнтири.Документ Особливості функціонування професії «винний критик»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Мінчева, Тетяна Іванівна; Кутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalia V.У статті досліджено розвиток професії «винний критик» через призму ЗМІ в українському та зарубіжному інформаційному просторі. Розглянуто демасифікацію як соціальну трансформацію, що сприяло стрімкому розвитку нішевих видань, зокрема, на ринку масмедіа виникла велика кількість спеціалізованих газет, журналів, сайтів, подкастів та блогів із винної тематики. Також підкреслено, що ключовою фігурою нового напряму стає винний критик, який задає тон і тренди для винної спільноти шляхом популяризації культури цього напою.