07. Факультет журналістики, реклами та видавничої справи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 07. Факультет журналістики, реклами та видавничої справи за Автор "Ivanova, Olena A."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналітична журналістика, соціальні комунікації та конфліктний дискурс: сили притягування і відштовхування(2020) Іванова, Олена Андріївна; Ivanova, Olena A.Уже понад 30-літній розвиток інформаційного суспільства з його відкритим інформаційним простором, демократичним устроєм, свободою слова, правами людини, всесвітньою глобалізацією, тотальною мережевістю та багатьма іншими надбаннями все ж демонструє неподоланість конфліктності на різних рівнях сучасного соціокультурного життя. Тож конфліктний дискурс залишається актуальним в умовах інформаційного суспільства.Документ Етика у сфері соціальних комунікацій. Професійні стандарти у журналістиці, рекламі та PR(2014) Стеблина, Наталія Олександрівна; Іванова, Олена Андріївна; Иванова, Елена Андреевна; Ivanova, Olena A.; Стеблина, Наталия Александровна; Steblyna, Nataliia O.Етику часто сприймають як збірник правил, встановлених для надлюдей, які не мають емоцій, пристрастей та бажань: мовляв, повністю і в усьому дотриматися цих правил все одно неможливо, тож для чого тоді й починати. При цьому щоденні рішення, які ухвалюються з огляду на власний етичний кодекс, не беруться до уваги. Мораль та етика - те, чим керується кожен з нас, адже насправді у кожного своя мораль і свої уявлення про етику. А будь- які розмови про мораль та етику, міркування філософів, положення кодексів, параграфи підручників просто дозволяють нам усвідомити свої вчинки, зрозуміти, хто ж насправді у тій чи іншій ситуації ухвалює рішення: ми самі чи хтось інший. Будь-яка наука, якщо займатися нею серйозно, насправді є ключем до себе самого. І етика - не виняток. Хай це твердження і виглядає ненауковим, але все ж таки переважна більшість наших «поганих», «аморальних» вчинків виникає через незнання. «Аби знав, де впадеш», — говорять зазвичай при цьому. Так от, будь-яка професійна етика якраз і здатна хоча б приблизно вказати координати того місця, де треба «соломки підстелити». Усі настанови та рекомендації професійної етики - це насправді не правила, яких будь-що треба дотримуватися. Це історія досвіду у професії, історія падінь і спотикань, яких ми сьогодні можемо уникнути. Стандарти точності, повноти, балансу думок та інші - те, що може вберегти від судового позову, те, що допоможе здобути авторитет серед колег і популярність серед читачів.Документ Концептуалізація загальних положень щодо інформаційного суспільства та проблем формування комунікативної культури сучасної людини з огляду на високий рівень конфліктності сучасності: розробка науково-дослідної теми № 314 «Конфліктогенність сучасного інформаційного простору та медіатехнології врегулювання конфліктів в умовах глобальних і локальних ризиків»(2021) Іванова, Олена Андріївна; Ivanova, Olena A.У червні 2021 року факультет журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І. І. Мечникова розпочав системну роботу над новою науковою темою «Конфліктогенність сучасного інформаційного простору та медіатехнології врегулювання конфліктів в умовах глобальних і локальних ризиків», метою якої є дослідження конфліктності різних соціальних рівнів їхнього зародження та реалізації, що експлікуються в сучасному інформаційному просторі, та розробка масмедійних стратегій їхнього врегулювання на глобальному та локальному рівнях.Документ Локальна преса України станом на 2020 рік: Одещина на тлі інших регіонів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Житнікова, Ангеліна; Іванова, Олена Андріївна; Иванова, Елена Андреевна; Ivanova, Olena A.У статті досліджується тенденції, подібності та відмінності, властиві локальній пресі Одещини та інших регіонів країни станом на 2020 рік. За матеріалами описових звітів медіаекспертів порівнюється якість дотримання професійних стандартів, процес комерціалізації та жанрово-тематична направленість місцевої преси Одещини та інших регіонів України.Документ Літературно-мистецька періодика в соціальнокомунікаційному просторі України початку ХХІ століття(Б. в., 2010) Іванова, Олена Андріївна; Иванова, Елена Андреевна; Ivanova, Olena A.Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора наук із соціальних комунікацій за спеціальністю 27.00.01 — теорія та історія соціальних комунікацій. — Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. — Київ, 2010. Дисертація присвячена комплексному дослідженню ціннісно- функціонального статусу літератури в соціальнокомунікаційному просторі початку ХХІ ст., як його бачить та просуває українська літературно-мистецька журнальна періодика, що є суб’єктом представлення та формування цього статусу. Побудовано концептуальну модель літературно-мистецького журнального видання, описано комунікаційний потенціал цього медіасуб’єкта та здійснено комплексний, системний і узагальнювальний кількісно-якісний моніторинг сучасної української літературно-мистецької журнальної періодики, досліджено її контент, комунікативні наміри, аудиторну орієнтацію, потенціал формату. Здійснено діагностику й прогнозування діяльності українських часописів про літературу в умовах сучасності як культури тотальної інформаційності.Документ Стратегії формування і трансформування досвіду читання у версіях українських журналів про літературу – «Київська Русь», «ШО»(2008) Іванова, Олена Андріївна; Иванова, Елена Андреевна; Ivanova, Olena A.У статті розглядаються українські журнали про літературу в аспекті рецептивнокомунікативного способу вивчення досвіду читання як особливого типу соціальної діяльності людини, до якого її спонукає та який форматує мистецька журналістика.Документ Формування іміджу українських політиків за допомогою ЗМІ(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Клюковська, Анна; Іванова, Олена Андріївна; Иванова, Елена Андреевна; Ivanova, Olena A.У статті досліджуються особливості формування іміджу політиків за допомогою ЗМІ у реаліях сучасного політичного дискурсу України.Документ Художній світ Пастернака-лірика(2000) Іванова, Олена Андріївна; Иванова, Елена Андреевна; Ivanova, Olena A.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук зі спеціальності 10.01.02 – російська література. – Одеський національний університет ім.І.І. Мечникова, Міністерство освіти і науки України, м.Одеса, 2000 р.У дисертації досліджується художня система лірики Б. Пастернака в якості художнього світу, що нею породжується. Доводиться, що даний підхід суттєво розширює рамки наукового дослідження специфіки окремого феномена літературного процесу шляхом аналізу його художньої онтології, залишаючись у межах дескриптивно-іманентного опису художньої системи із застосуванням феноменологічного, герменевтичного, текстологічного та структурно-семантичного методів. Художня реальність Пастернака-лірика має містеріальний характер, розгортається безпосередньо “тут і зараз”, завжди конкретна, не надається для відчуженого спостереження й дійсна тільки для того, хто бере в ній участь. Вона пульсує, створюючись кожної миті заново. Контекст становлення-проявлення реальністю самої себе на рівні поетичного його втілення суміщує, обіймає контексти всіх учасників естетичної діяльності (автора, героя, читача), а образ світу, що виникає в ліричному тексті, має просторові ознаки - ознаки топографічності та топологічності. Пастернаківське ж слово про світ – максимально суб’єктивоване і невіддільне від контексту події, що відбувається у світі і зі світом.