Електронний архів-репозитарій
Одеського національного університету імені І. І. Мечникова

ISSN:2310-7731

Вітаємо на цифровій платформі elONUar, що забезпечує накопичення, систематизацію, обробку, зберігання та надання у відкритий доступ електронних версій наукових, науково-дослідних, навчально-методичних праць та кваліфікаційних робіт наукових та науково-педагогічних співробітників, аспірантів та студентів Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, а також електронних версій університетських друкованих видань.


Супровід та підтримка здійснюються Науковою бібліотекою університету

Нові матеріали для розміщення надсилайте на e-mail dspace@onu.edu.ua

 

Нові надходження

Документ
Брендинг та нейромаркетингові технології
(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Садченко, Олена Василівна; Sadchenko, Olena V.
Нейромаркетингові технології змінюють уявлення про навколишнє середовище: природу, людину, розум. Складно описати результати таких процесів трансформацій, де зміну піддаються всі аспекти життя людини. Брендинг може включати масу різних маркетингових заходів, зокрема нейромаркетингові технології.
Документ
Зростання попиту – стимул для інновацій
(Barca Academy Publishing, 2023) Залюбінська, Людмила Миколаївна; Садченко, Олена Василівна; Zalyubinska, Lyudmyla M.; Sadchenko, Olena V.
Ще за декілька років до вторгнення військ РФ на територію України, нобелівський лауреат Едмунд Фелпс стверджував, що найрозвиненіші країни світу охопила так звана «вікова стагнація» (англ. secular stagnation), тобто економічне зростання менше 2% при високих відсотках безробіття. Багатства стає дедалі більше, проте реальні зарплати ледь зростають, а рівень економічної активності населення має тенденцію до зниження. Причиною стагнацыъ Фелпс вважав бар'єри на шляху до інновацій За таких умов вважав Фелпс дії урядів не здатні активізувати ситуацію. Про що свідчить стан економіки навіть в такій розвиненій країні як США, де вже другий рік спостерігається падіння продуктивності праці при зростанні вартості робочої сили. Наприкінці фінансового року США «труханула» загроза шатдауну. Так називають в Америці припинення фінансування бюджетників, що становить близько 25% усіх витрат бюджету. За таких умов надання Україні фінансової допомоги проблематичне. А без цієї підтримки впоратись зі своїми проблемами Україні вкрай скрутно, бо з кожним роком війни дефіцит державного бюджету України збільшується. Передбачається, що у 2024 року ймовірна «дірка» бюджету може сягнути 29 мільярдів доларів. Вистояти проти повномасштабної російської агресії Україні допомагає виключно міжнародна підтримка. Без підтримку партнерів Україна не здатна виконувати основні соціальні зобов’язання: виплачувати пенсії, зарплати лікарям та вчителям, допомагати тим, кому РФ зруйнувала домівки та ін. Пошуки шляхів не лише виживання, а й розвитку надзвичайно важливі та актуальні для України.
Документ
Marketing in the convergence of sustainable development
(2024) Sadchenko, Olena V.; Садченко, Олена Василівна
Amidst the global push towards sustainable development, marketing strategies are undergoing profound transformations. This paper explores the nuances of marketing in the context of convergence with sustainable development goals. It examines how businesses are recalibrating their marketing approaches to align with environmental, social, and governance (ESG) criteria, and how these changes are reshaping consumer behavior, corporate responsibilities, and market dynamics. Drawing on a comprehensive review of literature and case studies, the study illuminates the challenges and opportunities that arise from this convergence. It underscores the imperative for marketers to adopt a holistic and ethical approach, integrating sustainability principles into every facet of their strategies. The paper further discusses emerging trends, innovative practices, and the pivotal role of consumer awareness and education in driving sustainable marketing initiatives.
Документ
Маркетинг в умовах конвергенції сталого розвитку
(ТЕС, 2024) Садченко, Олена Василівна; Sadchenko, Olena V.
Маркетинг в умовах конвергенції сталого розвитку – це комплексний підхід, який вимагає інтеграції соціо-еколого-економічних аспектів у бізнес-стратегії та тактики. Компанії, що активно впроваджують принципи сталого маркетингу, не тільки сприяють збереженню довкілля та покращенню соціальних умов, але й отримують конкурентні переваги та довгострокову економічну стабільність. Концепція маркетингу в умовах конвергенції сталого розвитку передбачає інтеграцію принципів сталого розвитку у стратегічних, тактичних та операційних підходах маркетингу. Це означає, що компанії не тільки орієнтуються на досягнення фінансових результатів, але й враховують екологічні та соціальні аспекти своєї діяльності. Розглянемо кілька ключових аспектів такої конвергенції.
Документ
Marketing-management of information security of the enterprise
(2023) Sadchenko, Olena V.; Садченко, Олена Василівна
The article discusses the main strategies for effective information security management of the enterprise, which take into account the concepts of "information security" and "information threats". The main principles are defined: integrity, confidentiality, availability, authenticity, compliance, continuity of business processes, timeliness. The work is devoted to the study of information security management problems at the enterprise. Potential threats that can adversely affect the security of enterprise information resources have been identified, and information vulnerabilities requiring attention have been identified.
Документ
The role of online marketing in business transformation and improvement of logistics processes in the context of sustainable development
(2024) Sadchenko, Olena V.; Садченко, Олена Василівна
The article discusses the role of online marketing in business transformation and improvement of logistics processes through supply chain management. The integration of online marketing strategies with supply chain operations, which have significantly changed the way companies operate and interact in markets, is examined. Provides online company marketing tools that can track competitors' strategies, identify gaps in the market, and effectively differentiate their offerings. With their help, businesses can more effectively differentiate their offerings, stand out among competitors and form a unique positioning. These tools provide a comprehensive analysis of the competitive environment, as well as allow for prompt response to changes in market dynamics. Thus, the proposed tools not only provide control over competition, but also serve as a key resource for developing successful marketing strategies and increasing the company's efficiency in today's business environment. Online marketing is an integral part of modern businesses, helping them transform, accelerate growth and adapt to changing market conditions. The digital marketing tools included event marketing, search engine search engine optimisation, content marketing, relevant software, and viral marketing. Successful global practices can serve as an example for Ukraine and become an important step towards the digital transformation of marketing. The main trends in digital marketing were the main trends in digital marketing, including gamification, zero-click search, artificial intelligence, chat rooms, voice, and zero-click search, artificial intelligence, chatbots, voice search, etc. Online marketing plays a key role in improving logistics processes by providing tools and solutions to optimise and automate operations. Online marketing plays an important role in modern logistics, ensuring that it improves, optimises and adapts to rapidly changing market conditions and customer needs.
Документ
Конвергенція маркетингу в умовах сталого розвитку на прикладі підприємництва органічних добрив
(Гельветика, 2024) Садченко, Олена Василівна; Sadchenko, Olena V.
У статті розглядаються основні питання маркетингу в умовах сталого розвитку до бережливого підприємництва органічних добрив. Висвітлено теоретичні підходи та методологічні основи конвергенції маркетингових стратегій і управлінських технологій на підприємництвах органічних добрив. У статті розглядаються основні питання маркетингу в умовах сталого розвитку до бережливого підприємництва в умовах конвергенції. Розглянуто маркетингові стратегії економічного зростання органічних добрив. Маркетингові стратегії підприємств, що виробляють органічні добрива, активно використовують цифрові технології, соціальні медіа, веб-сайти та електронну пошту для просування своєї продукції. Вони також беруть участь у виставках та конференціях для безпосередньої взаємодії з цільовою аудиторією. Визначається, що специфічні особливості маркетингового підходу до підприємництв органічних добрив в процесі конвергенції найбільше розкриває вплив на сталий розвиток. Маркетингові стратегії підприємств, що виробляють органічні добрива, активно використовують цифрові технології, соціальні медіа, веб-сайти та електронну пошту для просування своєї продукції. Вони також беруть участь у виставках та конференціях для безпосередньої взаємодії з цільовою аудиторією. Встановлено, що в умовах конвергенції маркетингу сталого розвитку підходи до сталого виробництва зростання органічних добрив суттєво впливають на ефективність бізнесу, його сталість і відповідність сучасним вимогам ринку.
Документ
Історія, концепції та сучасні досягнення біології
(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Січняк, Олександр Львович; Білоконь, Світлана Василівна; Sichniak, Oleksandr L.; Bilokon, Svitlana V.
Посібник рекомендовано для здобувачів третього рівня освіти біологічних факультетів спеціальності 091 «Біологія».
Документ
Теорії еволюції
(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Топтіков, Валентин Анатолійович; Білоконь, Світлана Василівна; Алєксєєва (Трочинська), Тетяна Григорівна; Toptikov, Valentyn A.; Bilokon, Svitlana V.; Alieksieieva (Trochynska), Tetiana H.
Мета запропонованого навчального посібника – допомогти студентам зрозуміти основні положення сучасної теорії еволюції та інших, пов’язаних з нею концепцій, розширити біологічний світогляд і сприяти у проведенні самостійної роботи при підготовці до занять і проходження іспиту. Рекомендовано для для здобувачів першого рівня освіти біологічних факультетів.
Документ
Біологічні ресурси, раціональне використання та охорона
(Олді плюс, 2024) Попова, Олена Миколаївна; Popova, Olena M.
Термінологічний словник включає поняття і терміни, які вивчаються в межах першого та другого змістових модулів дисципліни «Біологічні ресурси, раціональне використання та охорона» здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 091 Біологія та біохімія. Даний термінологічний словник розроблений з метою надання практичної допомоги магістрантам біологічного факультету при виконанні самостійної роботи з даного курсу, підготовці до іспиту з дисципліни та державного кваліфікаційного іспиту.