Репозитарій Одеського національного університету імені І.І.Мечникова (ISSN:2310-7731)

Запрошуємо ознайомитись з нашим електронним репозитарієм. Архів містить наукові публікації викладачів та науковців, що є в відкритому доступі, матеріали доповідей та конференцій, статті з періодичних видань ОНУ
  • З ІСТОРІЇ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНОГО ЖИТТЯ ОДЕСИ ПОЧАТКУ XX СТ.: ВИЗВОЛЬНІ РУХИ 

    Самойлов, Федір Олександрович (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004)
    На початку XX ст. важливими складовими суспільно-політичного життя Одеси були національні, студентський та робітничий рухи. Виступаючи за вирішення гострих проблем російської дійсності, їхні учасники часто висували вимоги ...
  • НАЦІОНАЛІЗМ ЯК ІДЕОЛОГІЯ ВІДРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ І УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ 

    Жаборюк, Анатолій Андрійович (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004)
    Ннеобхідна мобілізація зусиль національно свідомих, патріотично настроєних кіл українського суспільства на об’єднання, консолідацію нації навколо важливої загальнонаціональної інтегруючої ідеї. Таку функцію може виконати ...
  • РЕЛІГІЙНІ ЦІННОСТІ І САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ 

    Бевзюк, Наталія Петрівна (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004)
    Національна самоідентифікація пов’язана перш за все з виявленням ціннісних характеристик, традицій народу, історичної долі, його політичного і державного устрою, релігійних цінностей.
  • Засоби створенн’я рекламного відеообразу (на матеріалі телеканалів «Інтер», «СТБ») 

    Циковська, Алла Петрівна (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2011)
    Реклама є невід’ємною частиною інформаційного простору й користується надзвичайною популярністю як серед рекламодавців, так і серед споживачів. На сьогодні реклама відіграє важливу роль у формуванні поглядів та норм поведінки ...
  • Специфіка мотиваційного аспекту рекламного тексту, орієнтованого на чоловічу аудиторію 

    Стоянова, Наталя (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2011)
    Ефективність рекламної кампанії значною мірою залежить від точно визначеної цільової аудиторії, від грамотного аналізу процесу прийняття нею рішення про купівлю продукції. Активізація останнім часом уваги дослідників до ...

View more